ماکت آیفون ۱۵ پرو دید خوبی از جزییات ظاهری این گوشی در واقعیت به ما می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - در ویدیویی که امروز منتشر شده، یک آیفون ۱۵ پرو نشان داده شده که به نظر می‌رسد بر اساس فایل‌های لو رفته CAD سازندگان قاب گوشی ساخته شده است که قبل از معرفی یک گوشی، جزییات طراحی آن را از شرکت سازنده دریافت می‌کنند.

ماکت آیفون ۱۵ پرو دید خوبی از جزییات ظاهری این گوشی در واقعیت به ما می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری ،ماکت یک آیفون ۱۵ پرو که با دقت فراوان بر اساس گزارش‌ها و فایل‌های موجود ساخته شده، امروز در نسخه چینی برنامه تیک تاک به اشتراک گذاشته شده که نگاه دقیق‌تری از این دستگاه را ارایه می‌دهد. ویژگی‌های سخت افزاری مورد انتظار در این ماکت، مانند دکمه‌های لمسی، درگاه USB-C و قاب تیتانیومی به وضوح در این ماکت مشخص است.

تصاویر موجود ویدیوی مذکور موارد مختلف گزارش‌های اخیر را نشان می‌دهد و نمایی سه بعدی را از ظاهر آیفون ۱۵ پرو به دست می‌دهد. به طور کلی این دستگاه شبیه به آیفون ۱۴ پرو به نظر می‌رسد، اما مهم‌ترین تفاوت‌های آن دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه پاور و دکمه «اکشن» است که مورد آخر جدید است که جایگزین سوییچ Ring/Silnent شده است.

این مدل ساختگی احتمالا بر اساس فایل‌های CAD سازندگان قاب آیفون شکل گرفته است. مشخص نیست که آیا برجستگی دوربین پشت یا سایر موارد آن، کاملا مقیاس‌پذیر است یا برخی موارد مانند شیار سیم کارت، بسته به منطقه این گوشی متفاوت خواهد بود، زیرا گفته شده که امسال اپل به جز آمریکا، نسخه اروپایی آیفون ۱۵ را هم بدون شیار سیم کارت عرضه خواهد کرد. همچنین این امکان وجود دارد که طراحی نهایی دکمه‌ها و سایر قسمت‌ها بتواند جزییات بیشتری نسبت به آنچه در این قالب اولیه نمایان شده، داشته باشد.

به گفته مینگ چی کو تحلیلگر اپل، انتظار می‌رود هر چهار مدل آیفون ۱۵ از پورت USB-C استفاده کنند، اما مدل‌های پرو احتمالا از USB 3.2 یا تاندربولت 3 برای سرعت انتقال داده‌های بیشتر نسبت به مدل‌های استاندارد پشتیبانی خواهند کرد. همچنین به نظر می‌رسد هر چهار مدل امسال به داینامیک آیلند مجهز شوند، ویژگی که در سری آیفون ۱۴ به سری پرو محدود شده است.

به مانند هر سال، امسال نیز باید اپل آیفون‌های جدید خود را در رویدادی در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی کند. سایر ویژگی‌های شایعه شده برای مدل‌های پرو شامل تراشه جدید A17 Bionic، حاشیه‌های نازکتر اطراف صفحه نمایش، وای فای 6E سریع‌تر، افزایش میزان رم و موارد دیگر است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما