مشاهده بنچمارک کارت گرافیک Radeon Pro W7900، مسلح به Navi 31

اقتصاد ۱۰۰ - کارت گرافیک آینده AMD Radeon Pro W7900 که از معماری گرافیکی RDNA 3 پشتیبانی می‌کند.

مشاهده بنچمارک کارت گرافیک Radeon Pro W7900، مسلح به Navi 31

به گزارش گروه دانش وفناوری،در بنچمارک Puget Bench مشاهده شده است. AMD در حال حاضر روی جانشین کارت گرافیک‌های سری Radeon Pro W6000 خود در قالب پرچمداری به نام Radeon Pro W7900 کار می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، این کارت گرافیک ایستگاه‌های کاری نسل بعدی را با معماری جدید پردازنده گرافیکی RDNA 3 خود هدف قرار خواهد داد و همچنین پردازنده گرافیکی Navi 31 را در خود جای خواهد داده که در کارت‌های قدرتمند سری Radeon RX 7900 XTX و 7900 XT Gaming استفاده شده است.​

در حالی که هنوز مشخصات کامل این پردازنده گرافیکی نامعلوم است، می‌توان انتظار داشت Radeon W7900 Pro حجم عظیمی از VRAM را ارائه دهد. Radeon Pro W6900X (Apple-Exclusive) و Radeon Pro W6800 میزان VRAM را دو برابر کرده و از 16 گیگابایتی که در مدل‌های مصرف کننده عمومی ارائه می‌شود به 32 گیگابایت رسانده است. اگر در مورد سری Radeon Pro W7000 هم همینطور باشد، می‌توان انتظار داشت تا 48 گیگابایت حافظه در پرچمدار Radeon W7900 Pro داشته باشیم.

این کارت گرافیک از نظر پیکربندی، ممکن است شامل پردازنده گرافیکی کامل Navi 31 برای کارت گرافیک AMD Radeon Pro W7900 باشد، اگرچه مشخصات نهایی همیشه می‌تواند تغییر کند مگر اینکه به طور رسمی اعلام شود. پردازنده گرافیکی کامل Navi 31 در مجموع دارای 48 WGP در کنار 96 CU و 6144 هسته است. همچنین 6 MCD وجود دارد که دارای 16 مگابایت کش در هر قالب و 96 مگابایت در مجموع در یک رابط باس گسترده 384 بیتی هستند.

بنچمارک Radeon Pro W7900

حال اگر کارت گرافیک AMD Radeon Pro W7900 را با انویدیا RTX 6000 Ada در همان بنچمارک مقایسه کنیم، می‌بینیم که گزینه انویدیا صرفاً در امتیاز پردازش گرافیکی حدود 11٪ سریعتر است. البته با عرضه درایورهای کامل و بهینه شده برای سری Radeon Pro W7000، امتیازها می‌توانند تغییر کنند. با این حال نباید فراموش کرد که AMD قیمت محصولات سری Pro خود را بسیار رقابتی کرده است، بنابراین حتی اگر مزیت 10 درصدی برای انویدیا وجود داشته باشد، Radeon Pro ممکن است در نهایت برای بسیاری از کاربران با توجه به نیازی که دارند به یک گزینه مقرون به صرفه و منطقی تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما