قیمت کارت گرافیک ASRock Phantom RX 7900 XTX به زیر 960 دلار رسید

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شرکت ASRock قیمت کارت گرافیک Phantom RX 7900 XTX خودش را به 959.99 دلار کاهش داده است.

قیمت کارت گرافیک ASRock Phantom RX 7900 XTX به زیر 960 دلار رسید

به گزارش گروه دانش وفناوری، این شرکت اولین شرکتی است که قیمت یک کارت گرافیک سفارشی RDNA 3 را کاهش می‌دهد. MSRP این کارت در اصل 999 دلار بوده و حال قیمت آن با 40 دلار کاهش به 960 دلار رسیده است؛ این بیشترین میزان کاهشی است که قیمت این کارت گرافیک از زمان عرضه به خودش دیده است.

مدل‌های مرجع کارت گرافیک Radeon RX 7900 XTX از همان ابتدا به صورت محدود عرضه شده بودند و بیشتر مدل‌های عرضه شده این کارت، از مدل‌های سفارشی بودند. مدل‌های سفارشی قیمت بالاتری نسبت به MSRP دارند و قیمت آن‌ها بسیار بالاتر از قیمت پایه 999 دلاری این کارت گرافیک است. اما حال و با ورود به ماه چهارم سال 2023 میلادی، شاهد بهبود اوضاع بازار کارت گرافیک هستیم.

شرکت ASRock و فروشگاه Newegg، اولین کاهش قیمت یک کارت گرافیک سفارشی Radeon RX 7900 XTX به زیر MSRP را به نام خود ثبت کرده‌اند. کارت گرافیک ASRock Phantom RX 7900 XTX همان‌طور که گفتیم، در حال حاضر با قیمت 960 دلار عرضه می‌شود و حتی بازی The Last of Us Part 1 نیز به ارزش 60 دلار با آن باندل شده است.

کارت گرافیک ASRock Phanton RX 7900 XTX یکی از مدل‌های سفارشی بالارده از این سری بوده و یک خنک کننده سه‌فنه و سه عدد درگاه ورودی برق 8 پین دارد. این کارت گرافیک به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده بوده و فرکانس بیشینه آن 2615 مگاهرتز است (115 مگاهرتز بیشتر از نسخه مرجع). شرکت ASRock این کارت گرافیک را به تعداد محدودی بررسی‌کننده فرستاده و پاشنه آشیل اصلی آن تا پیش از این، قیمت بالا بوده است. اما حالا که قیمت آن به 960 دلار رسیده، با 24 گیگابایت حافظه و سیلیکون کامل Navi 31 می‌تواند یک انتخاب عالی برای گیمرها باشد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما