تصاویر کارت گرافیک RTX 4070 Founders Edition منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - اگر خاطرتان باشد، کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Ti تحت سری Founders Edition عرضه نشد.

تصاویر کارت گرافیک RTX 4070 Founders Edition منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،در واقع شرکت انویدیا می‌خواست با این تصمیم، فضای بازار را در اختیار کارت گرافیک‌های سفارشی قرار دهد. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این شرکت درباره نسخه غیر Ti این کارت گرافیک یعنی RTX 4070 معمولی رویکرد تازه‌ای پیش گرفته است. شرکت انویدیا برای بررسی‌کنندگان سخت افزاری، تعدادی کارت گرافیک GeForce RTX 4070 Founders Edition ارسال کرده و می‌دانیم که این کارت، وجود خارجی دارد و عرضه می‌شود.

نسخه FE کارت گرافیک RTX 4070 همانی است که انتظارش را داشتیم و در تصاویر منتشر شده غیررسمی دیده بودیم. این کارت گرافیک دو اسلات اشغال می‌کند و البته که از کارت گرافیک‌های RTX 4080/4090 FE به میزان قابل توجهی کوچک‌تر است. ابعاد این کارت گرافیک اگر کاملاً شبیه کارت گرافیک RTX 3070 Founders Edition نباشند، بسیار نزدیک آن هستند. با وجود ابعاد و اندازه کوچک، انویدیا کارت گرافیک RTX 4070 Founders Edition را به یک ورودی برق 16 پین مجهز کرده است، در حالی که تعداد زیادی از طراحی‌های سفارشی این کارت گرافیک به یک درگاه 8 پین مجهز خواهند شد.

طراحی PCB کارت گرافیک RTX 4070 FE، همان طراحی V شکل است که در دو نسل گذشته در کارت‌های FE دیده‌ایم. با این حساب، هر دو طرف فن دوم که در پشت کارت نصب شده باز هستند و جریان هوا به صورت مستقیم از آن عبور می‌کند. کارت گرافیک RTX 4070، کارتی است که جای آن در میان خانواده کارت‌های RTX 40 Ada Lovelace بسیار خالی بود. در واقع این خانواده به کارت گرافیکی که بتوان آن را در هر سیستمی نصب کرد و با یک پاور میان‌رده راه‌اندازی کرد، خیلی نیاز داشت.

شرکت انویدیا قرار است کارت گرافیک GeForce RTX را در تاریخ 13 آوریل عرضه کند. قیمت پایه این کارت گرافیک 599 دلار است و نسخه Founders Edition آن نیز به احتمال زیاد با همین قیمت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما