اولین عکس واقعی از گوشی پوکو F5 پرو منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - با صدور یک تاییدیه جدید، نخستین عکس واقعی از گوشی پوکو اف 5 پرو – Poco F5 Pro بیرون آمد و طراحی پنل عقب آن را نمایان کرد.

اولین عکس واقعی از گوشی پوکو F5 پرو منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، خیلی‌ها منتظر رسیدن تازه‌ترین قاتلان پرچمدار شیائومی، گوشی‌های سری پوکو اف 5 هستند. به‌تازگی، یک عکس از پوکو F5 پرو منتشر شده که مربوط به صدور تاییدیه FCC است و این گوشی را به‌رنگ سفید نشان می‌دهد.

در پنل عقب دستگاه، یک برآمدگی بزرگ را می‌بینیم که از سه دوربین میزبانی می‌کند. این طراحی، شباهت زیادی به ردمی K60 دارد که زمستان گذشته در چین عرضه شد؛ البته اگر لوگوی Poco را نادیده بگیریم. حالت براق پنل عقب و ابعاد گوشی هم در تناسب با ردمی کی ۶۰ است؛ پس پوکو اف ۵ را بی‌تردید باید نسخه گلوبال آن بدانیم.

عکس گوشی پوکو F5 پرو

انتظار می‌رود این گوشی، با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و پشتیبانی از شارژ وایرلس عرضه شود؛ نخستین مدل پوکو که چنین قابلیتی دارد. علاوه بر شارژ بی‌سیم ۳۰ وات، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژر کابلی ۶۷ وات هم تغذیه خواهد شد.

مانند پوکو اف ۴، مدل جدید هم یک سنسور 64 مگاپیکسلی Omnivision با لرزشگیر اپتیکال تصویر خواهد داشت. دو عضو دیگر ماژول سه‌گانه، دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند.

صفحه نمایش آمولد پوکو F5 پرو باید 6.67 اینچی، با حداکثر روشنایی 1400 نیت و پوشش دامنه رنگ DCI P3 باشد. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را هم یکی دیگر از امکانات آن لحاظ کنید.

این گوشی اما در مسیر ورود به بازار، با پوکو اف ۵ همراهی خواهد شد؛ نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۲ توربو که در چین حسابی پرفروش بوده است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما