سلامی دوباره به هوش مصنوعی؛ اسباب‌بازی جدید زاکربرگ

اقتصاد ۱۰۰ -طبق صحبت‌های اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا که در حال حاضر آن را با نام فیس‌بوک می‌شناسیم.

سلامی دوباره به هوش مصنوعی؛ اسباب‌بازی جدید زاکربرگ

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ، زاکربرگ آواتارهای متاورس این شرکت را که در گذشته تمرکز زیادی روی آن‌ها داشت، به کلی رها کرده است. در عوض، به نظر می‌رسد که زاکربرگ بیشتر وقت خود را صرف فناوری پر سروصدای این روزهای دنیای تکنولوژی، یعنی هوش مصنوعی مولد می‌کند.

باسورث در مصاحبه‌ روز چهارشنبه خود با Nikkei Asia گفت: ما بیش از یک دهه است که روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و یکی از موسسات تحقیقاتی پیشرو جهان را دراختیار داریم. مطمئناً ما سازمان تحقیقاتی بزرگی داریم که صدها نفر در آن مشغول کار هستند.

هوش مصنوعی زاکربرگ

او در ادامه گفت: ما چند ماه پیش تیمی جدید با تمرکز بر هوش مصنوعی مولد ایجاد کردیم. آنها بسیار فعال هستند. من، کریس کاکس و زاکربرگ احتمالاً بیشتر وقت خود را در این تیم متمرکز بر هوش مصنوعی می‌گذاریم.

اگر بخواهیم منصف باشیم، همانطور که باسورث اشاره کرد، فیس‌بوک سال‌ها روی تحقیق و توسعه هوش مصنوعی کار می‌کند. براساس شایعات، مدل زبان بزرگ آنها موسوم‌ به LLaMa، بسیار قدرتمند است. CTO نیز در مصاحبه با Nikkei Asia توضیح داد که متا امیدوار است که هوش مصنوعی در نهایت به بهبود وضعیت متاورس کنونی این شرکت نیز کمک کند.

بوسورث به این نشریه گفت: پیش از این، اگر می‌خواستم دنیایی سه‌بعدی ایجاد کنم، باید گرافیک کامپیوتری و برنامه‌نویسی پیشرفته یاد می‌گرفتم. اما در آینده، ممکن است به راحتی بتوانید دنیایی را که می‌خواهید توصیف کنید و بسازید.

براساس نظرات بوسورث، متا به طور شگفت‌انگیزی برای استقرار هوش مصنوعی در دستگاه تبلیغاتی خود آماده می‌شود؛ کانالی که شرکت اکثریت درآمد خود را در آن به دست می‌آورد. این در حالی است که متاورس دوره خوبی را نمی‌گذراند و سود چندانی برای شرکت ندارد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما