گلکسی A24 در تصویر رندری جدیدی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - گلکسی A24 با برچسب قیمتی ۱۹۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

گلکسی A24 در تصویر رندری جدیدی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،میان‌رده موردانتظار سامسونگ موسوم به گلکسی A24 امروز در تصویر رندری جدیدی دیده شد و بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد. این گوشی هوشمند تا به امروز در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است و ماه گذشته نیز سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که گلکسی A24 به زودی برای بازار کشور ترکیه معرفی خواهد شد. البته تاریخ دقیق رونمایی این گوشی مشخص نشده است. گلکسی A24 به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی A14 روانه بازار خواهد شد. 

تصویر رندری جدید گلکسی A24 طراحی موجود در رندرهای قبلی این گوشی را تایید می‌کند. در این راستا، پنل جلویی گوشی سامسونگ میزبان نمایشگر با ناچ قطره‌ای به نام Infinity-U خواهد بود. به مانند دیگر گوشی‌های مقرون به صرفه، حاشیه بخش پایین نمایشگر این گوشی نیز ضخیم خواهد بود در حالی که حاشیه طرفین نسبتا باریک است.

در پنل پشتی گلکسی A24 سه دوربین قرار گرفته است که با فلش LED همراه خواهند شد. به نظر می‌رسد میان‌رده جدید سامسونگ نیز از زبان طراحی گوشی‌های سال ۲۰۲۳ سامسونگ بهره خواهد برد و جزیره دوربین آن حذف خواهد شد. کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور نیز در سمت راست بدنه جای خواهد گرفت. براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی A24 در چهار رنگ لیمویی، مشکی، قرمز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. گزارش شده است که میان‌رده سامسونگ با برچسب قیمتی ۱۹۰ دلاری عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A24‌ از نمایشگر ۶٫۲۴ اینچی سوپرامولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. سخت‌افزار گلکسی A24 تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی تامین می‌شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما