مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - سیستم دوربین گوشی تاشو جدید سامسونگ تفاوتی خاصی با نسل گذشته نخواهد داشت.

مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،چند ماه پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. به علاوه، گزارشی دیگر نیز ادعا کرد که گوشی تاشو فولد این برند با بهبودهای قابل توجهی در زمینه دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری همراه خواهد شد. حالا اما به تازگی خبری غیر رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته است که شایعات قبلی را به طور کامل رد می‌کند و مشخصات فنی دوربین گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را نیز فاش ساخته است. 

افشاگر برجسته Yogesh Brar که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد ادعا کرده است گلکسی زد فولد ۵ به مانند نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد ۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،‌ لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. البته گزارش شده است که محصول تاشو جدید سامسونگ از سنسورهای جدیدی برخوردار خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود عملکرد دوربین گلکسی زد فولد ۵ به لطف سنسورهای جدید بهبود پیدا کند و قابلیت‌های تازه‌ای به دوربین این گوشی اضافه شود. 

این گوشی نیز احتمالا از سنسورهای جدیدی بهره خواهد برد. با این وجود، نمی‌توان انکار کرد که سامسونگ نسبت به بهبود سیستم دوربین گلکسی زد فلیپ ۵ بی‌توجه است چرا که از زمان عرضه سری گلکسی زد فلیپ در سال ۲۰۲۰ رزولوشن دوربین‌های این گوشی تاشو بهبود پیدا نکرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که گوشی‌های تاشو سامسونگ از طراحی لولای جدیدی بهره خواهند برد که حفره بین دو نیمه نمایشگر را به حداقل می‌رساند و مقاومت دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. به علاوه،‌ گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ با نسخه اختصاصی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو همراه خواهد شد که در سری گلکسی اس ۲۳ نیز به کار رفته است. گلکسی زد فلیپ ۵ نیز از نمایشگر کاور بزرگ‌تری برخوردار خواهد شد که به احتمال زیاد ۳٫۴ اینچی خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما