مک بوک پرو تا سال ۲۰۲۶ از نمایشگر اولد بهره نخواهد برد

اقتصاد ۱۰۰ -بر اساس گزارش اخیر راس یانگ، مک بوک پروهای اپل قرار است بعد از مک بوک ایر به پنل اولد مجهز شوند.

مک بوک پرو تا سال ۲۰۲۶ از نمایشگر اولد بهره نخواهد برد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،راس یانگ تحلیلگر صفحه نمایش، به تازگی  بار دیگر تایید کرده که مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل تا سال ۲۰۲۶ فن‌آوری نمایشگر با پنل اولد را دریافت نخواهند کرد.

این تحلیلگر در یک توییت گزارش جدیدی از رویترز را به اشتراک گذاشته که جزییات سرمایه‌گذاری ۳٫۱ میلیارد دلاری سامسونگ دیسپلی در تولید پنل‌های اولد در شهر آسان کرده جنوبی را نشان می‌دهد و گفته که از این امکانات قرار است برای ساخت نمایشگرهای اولد متعلق به مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی از سال ۲۰۲۶ استفاده شود.

ماه گذشته بود که یانگ گفت بعید است مک بوک پرو تا سال ۲۰۲۶ از صفحه نمایش اولد استفاده کند، زمانی که انتظار می‌رود  زنجیره تامین اپل ظرفیت تولید نمایشگر اولد بهینه شده برای نوت بوک را داشته باشد؛ یانگ اضافه کرد که تا آن زمان تامین کنندگان بر روی نمایشگرهای اولد برای تبلت‌ها، مانند آیپد پرو تمرکز خواهند کرد.

در همین گزارش، یانگ توضیح داده که انتظار می‌رود اولین مک اولد یک مک بوک ایر با صفحه نمایش کمی کوچکتر ۱۳٫۴ اینچی باشد. از طرف دیگر به طور همزمان گزارش شد که سامسونگ دیسپلی توسعه صفحه نمایش‌های اولد را آغاز کرده است که برای این مدل آینده مک بوک ایر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علاوه بر بازه زمانی ۲۰۲۶، اطلاعات دریافت شده تاکنون نشان می‌دهد که با وجود تمایل اپل برای دور شدن از نمایشگرهای سامسونگ و روی آوردن به فن‌آوری میکرو ال ای دی سفارشی خود، سامسونگ دیسپلی نقشی فراگیر را در تامین پنل‌های اولد برای دستگاه‌های آینده اپل ایفا خواهد کرد. آیپد پرو ۱۱٫۱ اینچی، مک بوک ایر ۱۳٫۴ اینچی و مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی حداقل دستگاه‌هایی خواهند بود که قرار است توسط سامسونگ تغذیه شوند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما