سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در کانفیگ پایه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی به تازگی کانفیگ‌های حافظه رم و حافظه داخلی نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ را فاش ساخته است.

سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در کانفیگ پایه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرد. نسخه استاندارد این سری در کانفیگ پایه ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شد در حالی که مدل‌های پلاس و الترا در نسخه پایه ۲۵۶ گیگابایتی به فروش می‌رسند. حالا به تازگی گزارشی به افشای کانفیگ‌های سری پرچمدار نسل گلکسی اس ۲۴ پرداخته است که خبر از افزایش دو برابری حافظه داخلی نسخه استاندارد پرچمدار این برند می‌دهد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام Tarun Vats به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس ۲۴ در کانفیگ پایه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از آن سو، مدل‌ پلاس این سری نیز در نسخه پایه ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. حافظه رم این دو گوشی نیز به مانند نسل‌های قبلی ۸ گیگابایت خواهد بود. برای مقایسه، نسخه پایه گلکسی اس ۲۳ در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است. 

شایان ذکر است برای اولین در سری پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس ۲۳ الترا احتمالا به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی اس ۲۳ الترا در دو مدل ۸ و ۱۲ گیگابایتی روانه بازار شده است. متأسفانه در این گزارش اشاره‌ای به کانفیگ حافظه داخلی گلکسی اس ۲۴ الترا نشده است ولی انتظار می‌رود گوشی پرمیوم سامسونگ در سه مدل ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی معرفی شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که تا رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ زمان زیادی باقی مانده است و نمی‌توان به درستی گزارش‌های اولیه اعتماد کرد ولی در صورت حقیقت داشتن این شایعه، می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس ۲۴ الترا به لطف حافظه رم ۱۶ گیگابایتی با قدرت پردازشی زیادی همراه شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما