آیفون های استاندارد مجهز به نمایشگرهای 120 هرتزی می‌شوند

اقتصاد ۱۰۰ - خط تولید آیفون اپل قرار است در چند سال آینده تا حد زیادی پیشرفت کند.

آیفون های استاندارد مجهز به نمایشگرهای 120 هرتزی می‌شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ، شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد مدل‌های استاندارد آیفون خود را به نمایشگر هایی با نرخ نوسازی بالا و فناوری LTPO مجهز کند. انتظار می‌رود که این اقدام تجربه روانتر و بهتری را برای کاربر فراهم کند.

به گفته راس یانگ، مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، فناوری پروموشن (ProMotion) که برای اولین بار در سال 2021 با مدل‌های آیفون 13 پرو معرفی شد، تا دو سال دیگر به مدل‌های استاندارد آیفون راه خواهد یافت. این فناوری به نمایشگر اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی را تا 120 هرتز برای پیمایش روان‌تر و نمایش بهتر محتوای ویدیویی افزایش دهد و همچنین در صورت لزوم به نرخ نوسازی با انرژی کارآمدتر کاهش یابد. انتظار می‌رود که این امر با معرفی فناوری صفحه نمایش LTPO کم‌مصرف در سال 2025 محقق شود.

در حالی که مدل‌های آیفون 13 پرو می‌توانند به نرخ نوسازی حداکثر 10 هرتز دست یابند‌، نرخ نوسازی پروموشن در مدل‌های آیفون 14 پرو می‌تواند تا 1 هرتز پایین بیاید. همین امر امکان ارائه نمایشگر همیشه روشن را فراهم می‌کند که می‌تواند ساعت، ویجت‌ها، اعلان‌ها و پیش‌زمینه صفحه قفل را حتی زمانی که دستگاه قفل شده است، نشان دهد. یانگ مدعی است که آیفون 17 و آیفون 17 پلاس مجهز به نمایشگر همیشه روشن پروموشن خواهند بود.

نمایشگر آیفون استاندارد

 

علاوه بر این، انتظار می‌رود که اپل در آیفون‌های آینده فیس آیدی و دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش را نیز معرفی کند. یانگ تاکنون بسیاری از جزئیات مربوط به نمایشگر از جمله فناوری پروموشن که با آیفون 13 پرو و ​​مک‌بوک پرو عرضه می‌شود را فاش کرده است.

انتظار می‌رود که معرفی نمایشگر هایی با نرخ نوسازی بالا و فناوری LTPO شکاف بین نسخه استاندارد و پرو آیفون اپل را بزرگتر کند. با این حال، اعتقاد بر این است که اپل در نهایت این فناوری را به تمام مدل‌های آیفون خود اضافه خواهد کرد. دقیقاً همانطور که در گذشته در رابطه با فناوری OLED و جزیره دینامیک عمل کرده است.

در حالی که ممکن است تا سال 2025 فناوری LTPO به نسخه استاندارد اضافه نشود، این حرکت گامی مهم و رو به جلو برای خط تولید آیفون اپل محسوب می‌شود. این شرکت تحت فشار کاربران و رقبا برای معرفی نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که این حرکت منجر به افزایش فروش عمده آیفون‌های آینده شود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما