نسخه بتا مرورگر اینترنت سامسونگ با ویژگی های جدید

اقتصاد ۱۰۰ - یکی از بهترین مرورگرهای موجود برای کاربران اندروید، مرورگر اینترنت سامسونگ است.

نسخه بتا مرورگر اینترنت سامسونگ با ویژگی های جدید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،مانند بسیاری از مرورگرهای بزرگ، کاربران اندروید نیز می‌توانند نسخه بتا مرورگر سامسونگ را بر روی گوشی خود نصب کنند. نسخه عمومی برنامه را می‌توان از طریق پلی استور نصب کرد، اما برای دانلود نسخه بتا مرورگر باید از طریق این لینک وارد شد. همچنین کسانی که گوشی سری گلکسی دارند می‌توانند روی  تا برنامه مرورگر اینترنت بتا را از فروشگاه گلکسی نصب کنند. این اپلیکیشن 110.52 مگابایت حجم دارد.

 به روز‌رسانی نسخه بتا این برنامه به نسخه 21.0.0.25 برخی از ویژگی های جدید را به همراه خود داشته است. برای اطمینان از اینکه آخرین نسخه را دارید، ابتدا وارد مرورگر سامسونگ خود شوید، سپس وارد قسمت تنظیمات شده و به پایین صفحه درباره اینترنت سامسونگ بروید. روی آن ضربه بزنید و صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که شماره نسخه برنامه بتا را تحت عنوان اینترنت سامسونگ به شما می‌دهد.

جدید مرورگر اینترنت سامسونگ

یکی از ویژگی های جدید مرورگر سامسونگ به کاربران امکان می‌دهد نوار نشانک و نوار برگه را به موقعیتی نزدیک به پایین صفحه منتقل کنند. و در حالی که کاربران گوشی‌های هوشمند قبلاً توانایی انتقال نوار آدرس URL را به پایین صفحه داشتند، این ویژگی اکنون برای دارندگان تبلت با استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ بتا در دسترس است. برای فعال کردن ویژگی‌های جدید، روی آیکون آن در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید و به Settings > Layout and menus بروید و تنظیمات مربوطه را تغییر دهید.

  • نمایش نوار آدرس در پایین
  • نمایش نوار برگه
  • نمایش نوار نشانک

وقتی فهرستی را در نوار نشانک به مدت طولانی فشار می‌دهید، به طور خودکار آن وب سایت در یک برگه جدید و یک پنجره جدید باز می‌شود. همچنین می‌توانید نشانک را ویرایش کنید، پیوند را کپی کنید یا نشانک را حذف کنید. با فشار طولانی برگه در نوار برگه، می‌توانید برگه را ببندید، برگه‌های دیگر را ببندید، همه برگه‌ها را ببندید، برگه را حرکت دهید یا اینکه برنامه را در یک برگه جدید باز کنید.

اگر کاربر اندروید هستید، مرورگر اینترنت سامسونگ را بررسی کنید و اگر می‌خواهید ویژگی‌های ذکر شده در مرورگر خود را هم‌اکنون داشته باشید، مطمئن شوید که نسخه بتا برنامه مرورگر را نصب کرده‌اید. در حالی که مرورگر اینترنت سامسونگ بیش از 1 میلیارد نصب دارد، اما نسخه بتا این برنامه تنها بیش از 5 میلیون بار نصب شده است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما