معرفی بهترین شبیه‌سازهای Nintendo 3DS برای سیستم عامل اندروید

اقتصاد ۱۰۰ - ما در این مقاله فهرستی از بهترین شبیه‌سازهای کنسول دستی Nintendo 3DS را برای سیستم عامل «اندروید» (Android) معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین شبیه‌سازهای Nintendo 3DS برای سیستم عامل اندروید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،کنسول Nintendo 3DS یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت «نینتندو» (Nintendo) به شمار می‌آید. کاربران عناوین خاطره‌انگیزی مانند «ماریو کارت 7» (Mario Kart 7)، چند بازی «پوکمون» (Pokemon)، «دنیا با تو به پایان می‌رسد» (The World Ends with You) و «سرزمین آتریان» (Etrian Odyssey) را روی این کنسول تجربه کردند. اخیراً کاربران موفق شدند عناوین معروف این کنسول دستی را روی سیستم عامل «اندروید» (Android) اجرا کنند.

به عقیده بسیاری از کاربران، شبیه‌ساز Citra بهترین گزینه برای اجرا بازی‌های کنسول دستی Nintendo 3DS روی سیستم عامل مذکور است. البته شبیه‌سازهای دیگری هم هستند که قدرت اجرای بازی‌های کنسول دستی مزبور را دارند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین شبیه‌سازی‌های Nintendo 3DS را برای سیستم عامل Android معرفی نماییم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین شبیه‌سازهای Nintendo 3DS

 

شبیه‌ساز Citra در زمان عرضه خود به بهترین شبیه‌ساز کنسول Nintnedo 3DS روی سیستم عامل «اندروید» شناخته شد. این شبیه‌ساز توانایی سازگاری نرخ بالا، پشتیبانی از قابلیت‌های داخلی مانند دوربین و حتی توانایی ارائه تنظیمات مختلفی برای بهبود عملکرد گرافیکی عناوین را دارد. شبیه‌ساز Citra به مانند سایر شبیه‌سازهای گیمینگ، از گزینه‌های سیو و بارگذاری دستی برخوردار است.

کاربران اغلب در استفاده از شبیه‌ساز Citra با مشکلات بزرگی گرافیکی در اجرای بازی‌ها مواجه نمی‌شوند. تنها نکته ضعف این شبیه‌ساز، عدم پشتیبانی آن با مدل گوشی‌های «اگزینوس» است. کاربران می‌توانند این شبیه‌ساز را به صورت رایگان یا با پرداخت 4.99 دلار دریافت نمایند. توسعه‌دهندگان Citra یک نسخه جدیدتر از شبیه‌ساز با نام MMJ تولید کردند. این نسخه توانایی اجرای برخی از بازی‌های جدیدتر کنسول دستی Nintendo 3DS را دارد.

بهترین شبیه‌سازهای Nintendo 3DS

 

Lemuroid به عنوان یک شبیه‌ساز همه کاره توسط کاربران شناخته می‌شود. این شبیه‌ساز از طریق Liberto (کتابخانه هسته‌ای) از ده‌ها کنسول از جمله Nintnedo 3DS پشتیبانی می‌کند. البته شبیه‌ساز Lemuroid از هسته نرم‌افزاری شبیه‌ساز Citra استفاده می‌کند. پس عملکرد و کارکرد این شبیه‌ساز تفاوت زیادی با شبیه‌ساز Citra ندارد. بزرگ‌ترین نکته برجسته این شبیه‌ساز، توانایی اجرای بازی‌های مختلف کنسول‌های «نینتندو» روی سیستم عامل «اندروید» (Android) است. کاربران می‌توانند شبیه‌ساز مذکور را به صورت رایگان دریافت نمایند.

بهترین شبیه‌سازهای Nintendo 3DS

 

سازوکار شبیه‌ساز RetroArch شباهت زیادی با شبیه‌ساز Lumeroid دارد. این شبیه‌ساز از کتابخانه Liberto برای اجرای بازی‌های مختلف کنسول‌های گیمینگ استفاده می‌کند. RetroArch همچنین از هسته Citra برای شبیه‌ساز بازی‌های کنسول دستی Nintendo 3DS استفاده می‌کند. RetroArch به اندازه شبیه‌ساز Lemuroid قدرتمند است. اما شامل تظیمات کاملاً سفارشی‌ است. این بدان معناست که منحنی یادگیری با RetroArch بسیار بالاتر از Lemuroid خواهد بود.

کاربران می‌توانند با کمک شبیه‌ساز RetroArch بازی‌های مهم کنسول دستی Nintendo 3DS را روی «اندروید» اجرا نمایند. این شبیه‌ساز به صورت رایگان یا با پرداخت 4.99 دلار قابل دریافت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ بهترین شبیه‌ساز کنسول دستی Nintendo 3DS برای سیستم عامل «اندروید» کدام است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما