آپدیت One UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی M32، گلکسی A04s و گلکسی F62 منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت سامسونگ در امروز آپدیت اندروید ۱۳ و One UI 5.1 را برای سه گوشی گلکسی M32، گلکسی A04s و گلکسی F62 منتشر کرده است.

آپدیت One UI 5.1 برای سامسونگ گلکسی M32، گلکسی A04s و گلکسی F62 منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت سامسونگ همچنان در حال انتشار آپدیت اندروید ۱۳ و One UI 5.1 برای گوشی‌های متعدد خود بوده و در امروز، گوشی‌های سامسونگ گلکسی M32، گلکسی A04s و گلکسی F62 این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

آپدیت One UI 5.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی M32، فعلا برای مناطقی چون هند و آمریکای جنوبی منتشر شده است. نسخه مخصوص کشور هند این آپدیت، دارای شماره بیلد M325FXXU5DWC1 و پچ امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۳ بوده و در سوی دیگر، آپدیت مخصوص آمریکای جنوبی پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۳ را به همراه داشته و شماره بیلد آن نیز M325FVXXS5CWC1 است.


 

وقت آن رسیده که به سراغ سامسونگ گلکسی A04s برویم. کاربران اروپایی این گوشی مقرون به صرفه، به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ و One UI 5.1 را با شماره بیلد A047FXXU2CWBH دریافت کرده‌اند. این آپدیت، دارای پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۳ بوده که در حال حاضر، جدیدترین پچ امنیتی سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید.

در نهایت، گوشی گلکسی F62 را داریم که مخصوص بازار کشور هند بوده و آپدیت One UI 5.1 را با شماره بیلد E625FDDU3CWB4 و پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۳ دریافت کرده است.


 

لازم به ذکر بوده که آپدیت‌های شرکت سامسونگ، به صورت مقطعی منتشر شده و در هفته‌های آتی، شاهد انتشار آنها برای سایر مناطق نیز خواهیم بود. اگر دارای یکی از این گوشی‌ها هستید؛ می‌توانید با مراجعه به بخش Settings و سپس منوی Software Update، وضعیت انتشار این آپدیت برای دستگاه خود را چک کنید.

درباره انتشار آپدیت One UI 5.1 برای این سه گوشی چه می‌اندیشید؟ آیا از روند پشتیبانی سامسونگ از محصولات خود رضایت دارید یا به عقیده شما، این شرکت باید تلاش بیشتری را در این زمینه به خرج دهد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما