مقایسه طول عمر باتری گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس – نزدیک تر از همیشه

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد گلکسی اس 23 اولترا چیزی بیش از یک به روز رسانی ساده بر روی گلکسی اس 22 اولترا باشد.

مقایسه طول عمر باتری گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس – نزدیک تر از همیشه

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،این تست مقایسه عمر باتری توسط PhoneBuff انجام شد و گلکسی اس 23 اولترا توانست با آیفون 14 پرو مکس در تست‌هایی که شامل تماس تلفنی یک ساعته، یک ساعت پیام متنی و یک ساعت چک کردن ایمیل، وبگردی و پیمایش در اینستاگرام همراه شود رقابت کند. گلکسی اس 23 اولترا که به اندازه کافی چشمگیر است، توانسته پا به پای آیفون حرکت کند و نشان بدهد که نمایشگر کارآمدتر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌توانند برای افزایش طول عمر باتری معجزه کند.

در حالی که در فاز اول هر دو پرچمدار با آیتم‌های مساوی با یکدیگر رقابت کردند، در بخش بعدی آزمایش زمان اجرای آماده به کار است. آیفون 14 پرو مکس نتوانست در این قسمت به خوبی ظاهر شود و این گلکسی اس 23 اولترا است که توانست در این قسمت برتری را ازآن خود کند. متأسفانه، این پیروزی کوتاه مدت است، زیرا گوشی‌های رده بالای سامسونگ این مزیت را در تست پخش ویدیوی YouTube از دست می‌دهند. ولی با این وجود، تاریخ تکرار نشد زیرا برخلاف گلکسی اس 22 اولترا که باتری آن در این قسمت عملا یک سقوط آزاد داشت، گلکسی اس 23 اولترا نسبت به قبل به خوبی از پس آن بربیاید.

مقایسه باتری گلکسی اس 23 آیفون 14

نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی مانند اسنپ چت و فیسبوک بیشترین تاثیر را روی گلکسی اس 23 اولترا دارند. این تاثیر به حدی است که به نظر می‌رسد اگر این نرم افزارها در تست حضور نداشتند، در نهایت این پرچمدار سامسونگ بود که پیروز رقابت می‌شد. خوب بالاخره دلیلی وجود دارد که چرا اپل با وجود گنجاندن سلول‌های کوچکتر در دستگاه‌های خود، به دلیل ارائه عمر باتری تمام روز به طور مداوم مورد تحسین قرار می‌گیرد.

به طور کلی، نتایج تست بسیار نزدیک بود، آیفون 14 پرو مکس 27 ساعت و 44 دقیقه دوام آورد، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا پس از 27 ساعت و 6 دقیقه خاموش شد. هر دو گوشی هوشمند برای مدت زمان یکسانی در تست آماده به کار در 16 ساعت دوام آوردند، بنابراین این نتایج گواهی بر این است که چگونه تغییر به تراشه‌ها و قطعات کم مصرف‌تر می‌تواند باعث بهبود راندمان مصرف انرژی شود.

برای گلکسی اس 24 اولترا، سامسونگ احتمالاً از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد، اما بر اساس مشخصات فاش شده، این بار به نظر می‌رسد کوالکام بیشتر بر روی کارایی تمرکز کرده است تا بهره‌وری انرژی. جزئیات نشان می‌دهد که اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌تواند به شکلی طراحی شود که در نهایت عملکرد را افزایش دهد، اما این تصمیم ممکن است به قیمت دوام باتری تمام شود.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این بود که مقایسه بین این دو گوشی کاملاً منصفانه نبود، زیرا گلکسی اس 23 اولترا از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بزرگتری نسبت به آیفون 14 پرو مکس که دارای سلول 4323 میلی آمپر ساعتی است، بهره می‌برد. در واقع اگر آیفون از ظرفیتی مشابه رقیب خود برخوردار بود، نتایج به طرز شگفت انگیزی متفاوت می‎‎‌شد. اما صرف نظر از این‌ها، به ویدیوی بالا نگاه کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما