راننده‌ها از اتوموبیل‌های خودران می‌ترسند!

اقتصاد ۱۰۰ - نتایج یک پژوهش آماری نشان می‌دهد نزدیک به 70 درصد از راننده‌ها اعتمادی به اتوموبیل‌های خودران ندارند.

راننده‌ها از اتوموبیل‌های خودران می‌ترسند!

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،بر اساس نظرسنجی جدید موسسه AAA نزدیک به 70 درصد از رانندگان در پاسخ به سوالاتی پیرامون اتوموبیل‌های خودران گفته‌اند که از این اتوموبیل‌ها می‌ترسند، یک چهارم شرکت کنندگان عنوان کرده‌اند که نسبت به عملکرد اتوموبیل‌های خودران مطمئن نیستند و تنها 9 درصد اظهار کرده‌اند که به آن‌ها اعتماد دارند.

در سال 2021، حدود 55 درصد از راننده‌ها به طور کامل به عملکرد اتوموبیل‌های خودران بی‌اعتماد بودند که به معنای افزایش جدی نگرانی‌ها از عملکرد این فناوری طی یک سال گذشته است.

چرا این خبر مهم است؟  تولیدکنندگان خودرو عجله زیادی برای اضافه کردن قابلیت رانندگی خودکار به مدل‌های جدید تولیدی خود دارند اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد آن‌ها مسیری طولانی برای قانع کردن راننده‌ها و مطمئن ساختن آن‌ها از عملکرد اتوموبیل‌های خودران پیش رو خواهند داشت.

همراه با خبر: موج افزایش تردیدها و نگرانی پیرامون عملکرد اتوموبیل‌های خودران به احتمال زیاد به اخبار روزافزونی مرتبط است که درباره تصادف‌های رانندگی و حوادثی که مربوط به خودروهایی با قابلیت راننده کمکی منتشر می‌شوند.

نظرسنجی اخیر همچنین نشانگر آن است که حتی راننده‌هایی که از فناوری اتوموبیل خودران استفاده نخواهند کرد نیز نگرانند در جاده‌ای که این اتوموبیل‌ها حضور دارند، رانندگی کنند.

یک اشتباه مهم: تعداد قابل توجهی از رانندگان شناخت درستی از قابلیت‌های اتوموبیل‌های خودران و سیستم‌های کمک راننده فعلی ندارند و بر اساس یک تصور نادرست اقدام به اظهارنظر پیرامون این فناوری‌ها می‌کنند.

 بر اساس نظرسنجی AAA از هر 10 راننده دست‌کم 1 نفر معتقد است می‌تواند اتوموبیلی داشته باشد که هنگامی که او خواب است به رانندگی ادامه داده و او را به مقصد برساند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما