Pure Storage به دنبال تولید حافظه SSD های 300 ترابایتی

اقتصاد ۱۰۰ - Pure Storage، تولید کننده محصولات مختلف در زمینه‌ی ذخیره سازی و SSD سفارشی رده سازمانی، ادعا کرده که این شرکت تا سال 2026 می‌تواند SSDهایی با ظرفیت 300 ترابایت را تولید کند.

Pure Storage به دنبال تولید حافظه SSD های 300 ترابایتی

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ،در مصاحبه‌ای که از سوی Blocks & Files با مدیر ارشد فناوری Pure Storage الکس مک‌مولان انجام شده است، آنها اطلاعات انحصاری دریافت کرد‌ه‌اند مبنی بر اینکه این شرکت ظرفیت‌های SSD را تا 300 ترابایت در سال 2026 هدف قرار داده است. Pure Storage ماژول‌های مستقیم فلش (DFM) اختصاصی SSD خواهد ساخت که از تراشه‌های NAND سه بعدی کنترل شده توسط یک کنترلر SSD سفارشی استفاده می‌کنند و در سیستم‌های FlashArray استفاده می‎شوند و بر روی یک سیستم عامل سفارشی FlashBlade اجرا می‌شوند. این سطح از سفارشی‌سازی به Pure Storage اجازه می‌دهد تا با پیشرفت فناوری 3D NAND، درایوهای SSD با ظرفیت‌های قابل‌توجهی را در آینده تولید کند.

در پایین می‌توانید مقایسه تخمین‌های Pure برای SSDهای 300 ترابایتی آینده با فناوری HDD آینده را مشاهده کنید.

SSD 300 ترابایتی

در سال‌های آینده، سازندگان فلش‌های 3 بعدی NAND از تراشه‌های 200 لایه فعلی به تراشه‌های 400/500 لایه سوئیچ خواهند کرد و تراکم ذخیره‌سازی را به بالاترین حد خود می‌رسانند. همانطور که سازندگان فناوری خود را به روز می‌کنند، Pure نیز با کارت‌های DFM خود که از کانکتورهای معمولی U.2 NVMe در یک قالب سفارشی ساخته شده به صراحت برای سیستم‌های Pure FlashArray استفاده می‌کند. در مقایسه با هارد دیسک‌های آتی که توشیبا و سیگیت از آن‌ها استفاده خواهند کرد، SSD‌های Pure Storage DFM دارای ظرفیت و سرعت خواندن/نوشتن بسیار بالاتری خواهند بود، به‌ویژه با ورود NAND سه بعدی با چگالی بالاتر.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما