تجربه کاربری متفاوت در تبلت اندرویدی با قابلیت split view واتساپ

اقتصاد ۱۰۰ -به نظر می‌رسد که پیام‌رسان محبوب واتساپ به‌تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده‌است. این تغییر مخصوص تبلت‌های اندرویدی می‌باشد.

تجربه کاربری متفاوت در تبلت اندرویدی با قابلیت split view واتساپ

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،یکی از معدود مواردی که جای آن برای سال‌ها در واتساپ خالی بوده، پشتیبانی مناسب از تبلت است. اما‌ حالا به‌نظر می‌رسد که این مورد به‌زودی تغییر خواهد کرد. این اپلیکیشن پیام‌رسان برای شروع قابلیت جدیدی برای بهبود پشتیبانی از تبلت های اندرویدی ارائه می‌دهد و در این مرحله ویژگی split view در برنامه بتا اضافه می‌کند.

احتمالاً این ویژگی برای کسانی که از برنامه واتساپ در تبلت‌های خود استفاده می‌کنند بسیار مفید خواهد بود. این قابلیت به بهینه‌سازی UI در صفحه‌نمایش‌های بزرگتر کمک می‌کند. همین امر تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می‌آورد. علاوه‌براین، ویژگی جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا چند کار را به‌طور همزمان انجام دهند. کاربران واتساپ در تبلت‌های اندرویدی می‌توانند به‌طور همزمان دو بخش مختلف برنامه را مشاهده و استفاده کنند.

در اسکرین شات ارائه‌شده توسط WABetaInfo، تصویری را می‌بینید که از دو بخش محتوای چت فعال در سمت چپ و لیست چت‌های واتساپ در سمت راست تشکیل شده‌است. پیش از این، محتوای چت یا مکالمه کل صفحه تبلت را اشغال می‌کرد. حالا می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به بازگشت به عقب بین مکالمات جابه‌جا شوید. این نمای تقسیم‌شده برای قسمت تماس‌ها و وضعیت نیز موجود است.

تبلت اندرویدی split view

سال گذشته اولین نسخه سازگار واتساپ با تبلت‌های اندرویدی برای آزمایش‌کننده‌های نسخه آزمایشی بتا منتشر شد. در آن زمان، این برنامه قابلیت موردبحث را ارائه نمی‌داد. اما در‌حال‌حاضر اگر شما هم یکی از کاربران نسخه آزمایشی باشید، می‌توانید از حالت نمایش split view در تبلت اندرویدی خود استفاده کنید. البته باید درنظر داشته باشید که زمان عرضه نهایی این قابلیت هنوز مشخص نیست و ممکن است که این قابلیت مانند گذشته به مدت چند هفته تا چند ماه در نسخه‌های آزمایشی باقی بماند. حتی این احتمال نیز وجود دارد که واتساپ تصمیم بگیرد که قابلیت مذکور را هرگز به نسخه اصلی اضافه نکند.

در ماه‌های اخیر، واتساپ قابلیتی را معرفی کرد که امکان پیوند تبلت اندرویدی به یک حساب کاربری موجود را فراهم می‌کرد. تا قبل از آن، کاربران فقط می‌توانستند کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های خود را با استفاده از نسخه وب یا دسکتاپی واتساپ به اکانت خود متصل کنند. اما حالا امکان اتصال تبلت اندرویدی به اکانت کاربری فراهم شده‌است. اما علیرغم اینکه کاربران می‌توانستند از برنامه در تبلت‌های خود استفاده کنند، حالت همراه برای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بهینه نشده بود. و حالا با وجود قابلیت split view، استفاده از برنامه بتا در تبلت دلپذیرتر خواهد بود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما