وان پلاس Ace 2 با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو لیست شد

اقتصاد ۱۰۰ -میان‌رده پرمیوم وان پلاس موفق به کسب امتیاز بالای یک میلیون در بنچمارک آنتوتو شد.

وان پلاس Ace 2 با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ در بنچمارک آنتوتو لیست شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،وان پلاس حدودا یک هفته پیش از نسل جدید سری Ace خود موسوم به وان پلاس Ace 2 برای بازار چین رونمایی کرد. این گوشی برای دیگر بازارهای جهان با نام تجاری وان پلاس 11R معرفی شد. همانطور که می‌دانیم، وان پلاس Ace 2 از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برد ولی برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که یک نسخه جدید از این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ قرار است به زودی عرضه شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک گوشی متعلق به برند وان پلاس با شناسه مدل PHP110 در لیست بنچمارک آنتوتو قرار گرفته است که همان وان پلاس Ace 2 نسخه دایمنسیتی محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند که از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره می‌برد در آزمون‌های مختلف آنتوتو موفق به کسب مجموع امتیاز بالای یک میلیون شده است که از سخت‌افزار قدرتمند مدیاتک نیز چندان دور از انتظار نبود. وان پلاس Ace 2 نسخه دایمنسیتی حاضر در لیست آنتوتو از حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد که قدرتمندترین کانفیگ آن محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است نسخه دایمنسیتی وان پلاس 2 Ace احتمالا از طراحی متفاوتی در مقایسه با نسخه اصلی آن با تراشه اسنپدراگون بهره خواهد برد. به علاوه، انتظار می‌رود برخی از مشخصات فنی گوشی جدید وان پلاس نیز تغییر پیدا کند. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند وان پلاس Ace 2 نسخه دایمنسیتی به جای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نسخه اسنپدراگونی به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision مجهز شود. همچنین احتمالا سرعت شارژ این گوشی نیز برابر با ۸۰ وات خواهد بود در حالی که وان پلاس Ace 2 اصلی از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی برخوردار است. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد سایر مشخصات فنی وان پلاس Ace 2 نسخه دایمنسیتی مانند نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۲۴۰ در ۲۷۷۲ و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مشابه نسخه اصلی باشد. خوشبختانه وان پلاس Ace 2 نسخه دایمنسیتی از اسلایدر هشدار نیز بهره خواهد برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما