کنسول دستی AOKZOE A1 با پردازشگر Ryzen 7 7735U بروز می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت AOKZOE به عنوان یکی از بازیگران نسبتاً جدیدِ صنعت کنسول‌های دستی، قصد دارد کنسول دستی A1 را با پردازشگرهای سری Ryzen 7000 به‌روز کند.

کنسول دستی AOKZOE A1 با پردازشگر Ryzen 7 7735U بروز می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ، کنسول دستی AOKZOE A1 AR07 به تازگی روی دیتابیس Geekbench دیده شده و اینطور که جدول مشخصات می‌گوید، به پردازنده 8 هسته‌ای Ryzen 7 7735U مجهز شده است. این پردازنده در واقع نسخه بهبودیافته پردازشگر Ryzen 7 6800U به حساب می‌آید و چیز خاص و تازه‌ای برای ارائه ندارد. APUهای خانواده Rembrandt تقریباً توسط تمام شرکت‌های تولیدکننده کنسول دستی نظیر OneXplayer و AYANEO و AOKZOE استفاده می‌شوند.

پردازشگر Ryzen 7 7735U بیشینه فرکانس 4.75 گیگاهرتزی دارد که تنها 50 مگاهرتز از فرکانس رسمی پردازشگر نسل قبل یعنی Ryzen 7 6800U بالاتر است. اینطور که دیتابیس Geekbench می‌گوید، این فرکانس تا 4790 مگاهرتز هم بالا می‌رود؛ در حالی که فرکانس پردازشگر در نسل قبل این کنسول به بیشینه مقدار 4740 مگاهرتز می‌رسید.

این، اولین و تنها بار تا به این لحظه است که کنسول دستی AOKZOE A1 را با پردازشگر Ryzen 7 7735U روی Geekbench دیده‌ایم، اما مدخل‌های تست زیادی از نسخه مجهز به پردازشگر R7 6800U این کنسول روی دیتابیس وجود دارند. اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده همچنان دارد روی بهینه کردن عملکرد این پردازشگر کار می‌کند، چرا که مدل نسل قبل بعضاً توانسته امتیازهای بالاتری از مدل امسال کسب کند و مدل امسال هنوز در حداکثر قدرت نیست.

از آن‌جا که نام و مدل این کنسول دستی هیچ تغییری نکرده، الباقی مشخصات آن قاعدتاً باید همانند نسل قبل باشند. یعنی کنسول دستی AOKZOE A1 همچنان به یک نمایشگر 8 اینچی 1920 × 1200 و حافظه‌های LPDDR5X-6400 مجهز است.

نسل قبلی این کنسول دستی که به پردازشگر Ryzen 7 6800U مجهز بود، با قیمت 799 دلار به بازار عرضه شد؛ قیمتی که از کنسول دستی Steam Deck بالاتر است. اما نباید فراموش کنیم که این کنسول دستی از رقیب خود به مراتب قدرتمندتر است و هم پردازشگر 8 هسته‌ای دارد، هم گرافیک داخلی آن بر پایه معماری RDNA 2 است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما