گوگل Magic Eraser را برای گوشی های iOS و اندروید آورد

اقتصاد ۱۰۰ - از زمانی که گوگل با چیپست Tensor خود وارد بازار شد، این شرکت ویژگی بسیار خوبی به نام Magic Eraser (پاک کن جادویی) را نیز ارائه کرد.

گوگل Magic Eraser را برای گوشی های iOS و اندروید آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ، همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی از هوش مصنوعی برای حذف اشیاء از درون عکس‌ها استفاده می‌کند و به لطف عملکرد هوش مصنوعی ستاره‌ای Tensor، این کار را واقعاً بسیار خوب انجام می‌دهد – حتی وقتی موضوع پیچیده شود. با این حال، یک مشکل وجود داشت؛ این ویژگی تنها به تلفن‌های Pixel 6 و Pixel 7 خود گوگل محدود بود. اما به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است که دیدگاه خود را تغییر دهد و از حالا به بعد Magic Eraser را برای تمام دستگاه‌های اندروید و iOS ارائه کند.​

خوب موضوع از چه قرار است؟  تنها نکته در اینجا این است که این ویژگی فقط از طریق سرویس Google One در دسترس خواهد بود و این یعنی که باید هزینه آن را بپردازید.

Magic Eraser برای iOS و اندروید

گوگل قرار است از 23 فوریه (4 اسفند)، ویژگی Magic Eraser را برای تلفن‌های iOS و اندورید عرضه کند و از همان تاریخ برای همه مشترکین Google One در دسترس خواهد بود. با این حال، برای شیرین کردن این معامله، کاربرانی که دارای گوشی‌های پیکسل 5a یا حتی دستگاه قدیمی‌تر هستند نیز می‌توانند بدون داشتن اشتراک Google One از این ابزار استفاده کنند.

علاوه بر آن، گوگل تصمیم گرفته است چندین ویژگی را برای بهبود تجربه ویرایش ویدیو خود ارائه دهد. به زودی یک سری از جلوه‌های ویدئویی HDR و برخی از سبک‌های کلاژ ستاره‌ای را دریافت خواهیم کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، دارندگان پیکسل بدون داشتن اشتراک Google One از این ویژگی لذت خواهند برد.

اکنون، خبر عرضه Magic Eraser بر روی دستگاه‌های قدیمی یا سایر گوشی‌های اندروید یا iOS نباید تعجب آور باشد. راه‌هایی زیادی برای انجام همان کار نرم افزار Magic Eraser روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد، اما از آنجایی که گوگل این ویژگی را رسمی کرده است، ممکن است بسیاری از کاربران به دلیل سادگی این روش، آن را مورد استفاده قرار دهند. اما با این حال، داشتن اشتراک Google One تنها برای استفاده از این یک ویژگی چیزی است که احتمالا اکثر مردم با آن موافق نیستند.

نظر شما چیست؟ آیا حاضرید تنها برای به دست آوردن ویژگی Magic Eraser در سرویس Google One مشترک شوید؟ نظر خود را در مورد این ویژگی با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما