مشخصات فنی متفاوت از وان پلاس نورد ۳

اقتصاد ۱۰۰ - میان‌رده پرمیوم وان پلاس از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و شارژ ۸۰ واتی بهره می‌برد.

مشخصات فنی متفاوت از وان پلاس نورد ۳

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،چند هفته پیش بود که گزارشی لیست کامل مشخصات فنی میان‌رده جدید وان پلاس موسوم به وان پلاس نورد ۳ را اعلام کرد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، منبعی دیگر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد مشخصات فنی متفاوتی از وان پلاس نورد ۳ نسبت به گزارش قبلی فاش ساخته است. در این راستا، این گزارش جدید جزئیات تازه‌ای از تراشه، نمایشگر، سرعت شارژ و دوربین سلفی میان‌رده وان پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق این گزارش، وان پلاس نورد ۳ از نمایشگر امولد ۶٫۷۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سخت‌‌افزار این گوشی نیز تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی تامین می‌شود. به علاوه، وان پلاس نورد ۳ در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۶۵ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

پنل پشتی وان پلاس نورد ۳ نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. خبر خوب برای کاربران این است که وان پلاس نورد ۳ به اسلایدر هشدار مجهز خواهد بود. 

شایان ذکر است گزارش قبلی با ذکر اطلاعات مشابه درباره ساختار دوربین وان پلاس نورد ۳ اذعان کرده بود این گوشی احتمالا از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس و یا ۸۲۰۰، شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی و نمایشگر ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد بود. خوشبختانه،‌ وان پلاس به زودی از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد و لازم نیست تا مطلع شدن از مشخصات فنی وان پلاس نورد ۳ زمان زیادی صبر کنیم.  

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما