مشاهده واترمارک هشدار عدم رعایت نیازمندی های سیستمی در ویندوز 11

اقتصاد ۱۰۰ -از زمان عرضه اولیه ویندوز 11 کاربران با نیازمندی‌های نسبتاً سخت‌گیرانه‌ی سخت افزاری برای نصب آن مواجه شده‌اند.

مشاهده واترمارک هشدار عدم رعایت نیازمندی های سیستمی در ویندوز 11

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ، مایکروسافت از زمان عرضه این سیستم عامل جدید دائم در حال تلاش برای عدم پشتیبانی ویندوز 11 از سیستم‌های قدیمی بوده، در همین راستا مایکروسافت بالاخره است یک ویژگی جدید را که سال گذشته معرفی کرد عرضه کرده و در همین رابطه برخی از کاربران خود را داده‌اند که از برآورده نشدن نیازمندی‌های سیستمی ویندوز 11 صحبت شده و به کاربر در این زمینه هشدار داده است.

طبق گزارش‌ها و اطلاعات موجود برخی کاربران یک واترمارک سیستمی را در گوشه پایین سمت راست سیستم عامل مشاهده کرده‌اند که به آن‌ها در خصوص عدم برآورده نشدن نیازهای سیستمی هشدار داده و برخی ادعا کرده‌اند که ویژگی جدید کاربران را به استفاده و بازگشت به ویندوز 10 ترغیب کرده است.

مایکروسافت به دلیل سختگیر‌ی‌ها در زمینه عدم پشتیبانی ویندوز 11 از CPU های پایین‌تر از نسل هشت اینتل Coffee Lake و AMD Zen+ و Zen 2 مورد انتقاد قرار گرفته و این شرکت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که سیستم‌های میزبان ویندوز 11 از TPM 2.0 بهره‌مند شوند.

واترمارک هشدار ویندوز 11

با این حال مایکروسافت فعلا مانع از نصب ویندوز 11 بر روی پردازنده‌های قدیمی حتی نسل شش اینتل و بعضاً پایین‌تر نیز نشده و بهار سال قبل این شرکت ارائه قابلیت واترمارک برای هشدار به کاربران در خصوص نیازمندی‌های سیستمی را تایید کرد. سختگیری‌های مایکروسافت در خصوص ویندوز 11 می‌تواند یکی از دلایلی باشد که کاربران به سرعت به این سیستم عامل جدید مهاجرت نکرده‌اند.

با این حال برخی تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که ویندوز 11 به آرامی در حال رشد است اما همچنان ویندوز 10 محبوب ترین سیستم‌عامل محسوب می‌شود. ردموندی‌ها فارغ از سخت‌گیری‌های سیستمی در خصوص ویندوز 11، دائما در تلاش هستند که این سیستم عامل را برای گسترده مختلفی از کاربران جذاب نشان دهند و مایکروسافت به تازگی با آپدیت‌های جدید ظاهر task manager ،file explorer و برنامه‌های دیگری را بروز کرده است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما