File Explorer و گالری جدید برای ویندوز 11در راه است

اقتصاد ۱۰۰ - از این پس به‌روزرسانی‌های برنامه Windows Insider به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده.

File Explorer و گالری جدید برای ویندوز 11در راه است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،مایکروسافت اخیراً ساخت و توسعه ویندوز 11 را برای اعضای برنامه Windows Insider به نام بیلد 25300 راه‌اندازی کرده است. در حالی که این به‌روزرسانی دارای زیرنویس‌های زنده بهبودیافته همراه با رفع اشکال‌های معمولی و بهبود عملکرد است، چند برنامه دیگر نیز در آن گنجانده شده بود که از دید عموم پنهان ماندند. این ویژگی‌ها فقط پس از ویرایش‌های رجیستری قابل دسترسی هستند.

در آخر هفته، آلباکور از افراد فعال در حوزه ویندوز، یافته‌های خود را در توییتر به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد برنامه نویسان ویندوز در حال آزمایش نسخه دیگری از File Explorer و همچنین یک گالری عکس جدید هستند. به‌جای استفاده از DirectUI استانداردی که مایکروسافت سال‌ها از آن استفاده می‌کرد، نسخه‌های جدید Windows App SDK (WASDK) با زبان نشانه‌گذاری برنامه توسعه‌پذیر (XAML) اجرا می‌شوند.

{مورد} پنهان در بیلد 25300 چیزی است که طراحان پوسته لانگ‌هورن آرزو می‌کردند روزی تولید کنند — یک گالری عکس مبتنی بر XAML درست در داخل File Explorer. به اندازه Phodeo پر زرق و برق نیست، اما می‌توانم بگویم که هنوز هم مهم است. دارای نوار پیمایش خط زمانی و لیست منبع عکس قابل تنظیم است.

 File Explorer و گالری جدید ویندوز 11

همانطور که در بالا مشاهده شد، گالری عکس جدید WASDK بسیار متفاوت از آنچه کاربران ممکن است با File Explorer به آن عادت کرده باشند به نظر می‌رسد. به جای فهرست کردن تصاویر در ردیف‌هایی با نام و پیش‌نمایش کوچک، تصاویر در گالری با ریز عکس‌های بزرگ نمایش داده می‌شوند. این طرح شبیه به برنامه Photos موجود در ویندوز 11 است، با این تفاوت که در File Explorer تعبیه شده است.

آلباکور در مورد File Explorer معتقد است که مایکروسافت همچنین در حال برنامه ریزی برای ادغام XAML در آنجا در حال آزمایش در نسخه WASDK است. در حال حاضر، به نظر نمی‌رسد که گالری جایگزین پوشه Pictures شود. بلکه این دو به سادگی در کنار هم وجود خواهند داشت.

نمای گالری جدید بخشی از کنترل نمای پوشه XAML با هدف کلی آینده است که نشان می‌دهد که ناحیه اصلی مرور فایل در آینده DirectUI را حذف خواهد کرد. علاوه بر نمای گالری، یک نمای فهرست ساده نیز وجود دارد (برای موارد اخیر در File Explorer Home)

عملکرد جستجو در گالری جدید نیز آزمایش شد و در ابتدا فقط عکس‌های موجود در پوشه OneDrive را پیدا کرد. یک دکمه “Locations” وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا پوشه‌های اضافی را برای گالری اضافه کند تا تصاویر را از آنها بکشد. خوب است بدانید که مایکروسافت این ویژگی را تنها به OneDrive محدود نمی‌کند، زیرا در همان قسمت در نوار کناری File Explorer قرار دارد.

به طور کلی، اضافه شدن File Explorer و گالری جدید به محیط ویندوز 11 جالب و از نظر بصری دلپذیر به نظر می‌رسند. ارتقاء مایکروسافت به یک SDK مدرن‌تر می‌تواند برای کاربران بسیار مفیدتر باشد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما