هزینه امنیت شخصی مارک زاکربرگ به 14 میلیون دلار افزایش یافت

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت متا اعلام کرده، مقدار پولی را که برای امنیت شخصی مارک زاکربرگ هزینه می‌کند، به میزان 4 میلیون دلار افزایش می‌دهد و به این ترتیب مجموع هزینه‌های حفاظت از او را به 14 میلیون دلار می‌رساند.

هزینه امنیت شخصی مارک زاکربرگ به 14 میلیون دلار افزایش یافت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،متا در پرونده‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار فاش کرد که کمک هزینه سالانه قبل از مالیات برای پوشش هزینه‌های امنیتی زاکربرگ از 10 میلیون دلار که از سال 2018 بدون تغییر باقی مانده بود، به 14 میلیون دلار افزایش یافته است. هفته گذشته، هیئت مدیره متا تصمیم گرفت که افزایش 40 درصدی “در شرایط موجود” مناسب و ضروری است. متا اعلام کرده که این افزایش هزینه «برای رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی به دلیل تهدیدات خاص برای ایمنی وی است که مستقیماً در نتیجه موقعیت او به عنوان موسس، رئیس و مدیر عامل متا ایجاد می‌شود».

هزینه امنیت شخصی مارک زاکربرگ

14 میلیون دلار در سال برای «پرسنل اضافی، تجهیزات، خدمات، بهبودهای مسکونی یا سایر هزینه‌های مرتبط با امنیت» برای زاکربرگ و خانواده‌اش است. هرچند این مبلغ زیادی است، اما رقم نهایی برای ایمن نگه داشتن مدیر عامل متا حتی بالاتر از این‌ها خواهد بود زیرا پرونده شامل سایر هزینه‌های امنیتی نمی‌شود. سال گذشته، این شرکت علاوه بر 10 میلیون دلار کمک هزینه از پیش اعلام شده، 16.8 میلیون دلار برای محافظت از مارک زاکربرگ خرج کرد که درنهایت مجموع هزینه‌ها را 26.8 میلیون دلار رساند و همچنین در سال 2020 نیز مبلغ 23.44 میلیون دلار برای امنیت شخصی بنیانگذار خود هزینه کرد.

البته وجود هزینه‌های سنگین برای محافظت از مدیران اجرایی و دیگر مدیران ارشد در شرکت‌های فناوری یک روال عادی است، اما چیزی که در اینجا بسیار در چشم است، اختلاف بسیار زیاد هزینه‌های زاکربرگ نسبت به دیگر شرکت‌های فناوری است. البته اگر توجه کنید خواهید دید که دومین نفر نیز شرلی ساندبرگ دیگر مدیر ارشد این شرکت است، که نشان می‌دهد فیسبوک خیلی به امینت مدیران خود اهمیت می‌دهد.

هزینه امنیت شخصی مارک زاکربرگ

متا که میلیون‌ها دلار برای حفظ امنیت رئیس و خانواده‌اش خرج می‌کند، بعید به نظر می‌رسد که 11،000 نفری را که شرکت اخیراً اخراج کرده است راضی کند، اقدامی که مدیر عامل مسئولیت آن را بر عهده گرفت. صحبت‌های زاکربرگ در مورد لاغرتر شدن متا در حالی که سال 2023 را «سال کارآمدی» می‌نامد، اکنون نیز کمی توخالی و شعارگونه به نظر می‌آید.

در پرونده متا همچنین اشاره شده است که موسس آن تنها 1 دلار در سال حقوق دارد، اما سهام او در شرکت به این معنی است که درآمد واقعی او بسیار بالاتر است. زاکربرگ ممکن است دیگر در فهرست ده میلیاردر برتر بلومبرگ نباشد، اما ثروت 64.2 میلیارد دلاری او را به هجدهمین فرد ثروتمند جهان تبدیل کرده است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما