معرفی اولین کیت رم های DDR5 با پشتیبانی از RGB و هیت سینک توسط کورسیر

اقتصاد ۱۰۰ - کورسیر به تازگی از ماژول‌های رم DDR5 Vengeance در نسخه‌های 24 و 48 گیگابایتی در دو نسخه RGB و غیر RGB رونمایی کرده است.

معرفی اولین کیت رم های DDR5 با پشتیبانی از RGB و هیت سینک توسط کورسیر

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،در حالی که Crucial اولین سازنده کیت‌های 24 و 48 گیگابایتی DDR5 بوده، اما Corsair اولین شرکتی است که این رم‌ها را با پشتیبانی از هیت سینک و نورپردازی RGB در دسترس قرار داده است.

در همین راستا کورسیر اعلام کرده که رم‌های جدید در دو ظرفیت با سرعت 5600 Mbps عرضه می‌شوند. هر دو کیت‌های 24 و 48 گیگابایتی از ماژول‌های 24GB تشکیل شده‌اند و سرعت آن‌ها نیز DDR5-5600 اعلام شده است. کیت 24 گیگابایتی حداکثر ظرفیت حافظه 48 گیگابایتی را ارائه می‌دهد در حالی که کیت 48 گیگابایت قرار است با پشتیبانی از حداکثر حافظه 96 گیگابایت عرضه شود.

کورسیر DDR5 Vengeance

این به جدیدترین پلتفرم مادربردهای اینتل این امکان را تا با پشتیبانی از 192 گیگابایت به یاری CPU بپردازند. همه این ماژول‌ها طبق گفته سازنده از ECC بر روی چیپ و قابلیت مدیریت پاور PMIC پشتیبانی می‌کنند. این رم‌ها همچنین قرار است با پشتیبانی از پروفایل اورکلاکینگ اینتل XMP 3.0 و AMD EXPO عرضه شوند. در خصوص قیمت نیز اطلاعاتی ارائه شده اما نمی‌توان انتظار قیمت ارزانی را برای این سری محصولات داشت.

کورسیر در همین راستا اذعان کرده که کیت‌های 24 گیگابایتی DDR5 Vengeance و نسخه‌هایی که از RGB پشتیبانی نمی‌کنند با قیمت 380 دلار آمریکا و نسخه‌های RGB با برچسب قیمتی 435 دلار در دسترس قرار گرفته‌اند. با این حال این مقدار برای کیت‌های 48 گیگابایتی 550 و 580 دلار آمریکا اعلام شده است. رم‌های جدید فعلا در بازار آسیا در دسترس قرار گرفته‌اند اما کمپانی سازنده احتمالا در روزهای آینده در بقیه نقاط جهان نیز این محصولات را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما