استودیو جدید Wildlight Entertainment توسط سازندگان سابق Titanfall تأسیس شد

اقتصاد ۱۰۰ - تعدادی از کارمندان ارشد استودیو Respawn Entertainment، استودیو بازی‌سازی جدیدی با نام «وایلدلایت اینترتینمنت» (Wildlight Entertainment) تأسیس کردند.

استودیو جدید Wildlight Entertainment توسط سازندگان سابق Titanfall تأسیس شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،تعدادی از اعضای ارشد استودیو Respawn، استودیو تازه‌ای  اعضای این استودیو کسانی بودند که روی سری «ایپکس لجندز» (Apex Legends) و «تایتان‌فال» (Titanfall) کار کردند. این استودیو به‌تازگی اعلامیه‌ای برای درخواست نیروی کار جدید منتشر کرده است.

موسس استودیو Wildlight Entertainment چاد گرینر است که کارگردان پیشین بازی Apex Legends بوده است. او همچنین روی هر دو نسخه Titanfall و سری اصلی Call of Duty: Modern Warfare در کنار وینس زامپلا کار کرده است. گرینر به جمع چند تن از کارمندان استودیو Respawn محلق می‌شود که همه آن‌ها در 14 ماه گذشته این استودیو را ترک کردند.

یکی دیگر از کارمندان ارشد استودیو Wildlight Entertainment، محمد علوی است. او در گذشته وظیفه طراحی اصلی عناوین Titanfall و Modern Warfare را برعهده داشت. او اخیرا به پروژه Titanfall Legends محلق شده بود، پروژه‌ای که به‌تازگی از سوی شرکت EA به طور رسمی کنسل شد.

تأسیس ستودیو Wildlight Entertainment

 

علاوه بر علوی، افرادی چون کارلوس پندا (طراح اصلی)، جیسون مک‌کورد (مدیر طراحی)، خوزه زاوالا (کارگردان هنری)، رابرت توابه (مدیر ارشد طراحی هنری محیط) و مایکل کوک (کارگردان فنی) به استودیو Wildlight Entertainment ملحق شدند. موسس این استودیو به مناسبت تأسیس آن، بیانیه‌ای در فضای مجازی منتشر کرد:

ما یک استودیو سرگرمی جدید با بودجه کامل هستیم که بر ایجاد جهان‌های بازی بزرگ، جسورانه و اصیل با کیفیت و ابعاد حماسی متمرکز شده است. ما مدتی است که بی سر و صدا روی یک IP جدید کار می کنیم. اگرچه کمی زود است در مورد آن حرف بزنیم. اما برای آنچه که در راه است، هیجان زده هستیم.

به گفته «جف گروب»، خبرنگار مشهور صنعت گیمینگ، استودیو Respawn در حال توسعه عنوان Free-to-Play بوده است. این عنوان ترکیبی از جهان Titanfall با جهان Apex Legends بوده است. توسعه این عنوان در اوایل ماه فوریه توسط شرکت EA به طور رسمی لغو شد. شرکت EA همچنین به طور رسمی اعلام کرد سرورهای نسخه موبایل بازی Apex Legends به‌زودی خاموش می‌شوند. سپس این شرکت، استودیو کوچک Industrial Toys که وظیفه تولید نسخه موبایل بازی Battlefield را برعهده داشت، تعطیل کرد.

خبرگزاری «بلومبرگ» ادعا می‌کند کارمندانی که روی پروژه کنسل‌شده Titanfall Legends کار می‌کردند و نمی‌توانستند به سایر تیم‌های توسعه‌دهنده محلق شوند، بسته‌های مجزایی دریافت می‌کنند و از استودیو Respawn اخراج می‌شوند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما