آیا مک بوک 12 اینچی با اپل سیلیکون برمی‌گردد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت اپل در سال 2015 یک مدل 12 اینچی از مک بوک عرضه کرد که پس از مدت کوتاهی، بدون هیچ ارتقایی آن را از رده خارج کرد.

آیا مک بوک 12 اینچی با اپل سیلیکون برمی‌گردد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،این شایعات روی بلاگ کره‌ای Naver و توسط کاربر «yeux1122» منتشر شده‌اند که بعضی اوقات معتبر بوده و بعضی اوقات خیر. اینطور که گفته شده، اپل قصد دارد مک بوک 12 اینچی را مجدداً احیا کند. این شرکت دارد ابعاد مختلف این تصمیم را بررسی می‌کند و برای اینکه نتیجه بگیریم آیا اپل این کار را می‌کند یا خیر، هنوز خیلی زود است. تولید نمونه‌های اولیه این محصول در دست انجام بوده و اپل تا پایان امسال برای آغاز یا عدم آغاز تولید انبوه آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

این، اولین بار نیست که خبر احیای مدل 12 اینچی MacBook را می‌شنویم. سال گذشته توسط Ming-Chi Kuo اعلام شد که اپل برنامه‌ای برای عرضه چنین دستگاهی ندارد. تحلیلگر Ross Young نیز در خصوص اینکه اپل مک بوک جدیدی با نمایشگر کوچک‌تر از 13 اینچ عرضه می‌کند یا خیر، نامطمئن است.

مک بوک 12 اینچی برای دانشجویان، دانش‌آموزان و کاربرانی که دائم در سفر هستند فوق‌العاده است. در سال 2015، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این طراحی عملکرد فنی آن بود. شرکت اپل در این لپ تاپ از هیچ فن خنک‌کننده‌ای استفاده نکرده بود و اگر راستش را بخواهید، عملکرد حرارتی پردازنده‌های 14 نانومتری Skylake شرکت اینتل برای استفاده در یک طراحی Fanless به هیچ وجه مطلوب نبود. علاوه بر آن، اپل مجبور شده بود در این لپ تاپ تنها یک پورت USB-C قرار بدهد و آن را به کیبورد منفور پروانه‌ای مجهز کند. طراحی کلی و اندازه مک بوک 12 اینچی فوق‌العاده بود، اما عملکرد فنی و تجربه کاربری آن به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

حالا که اپل پردازشگرهای خودش را توسعه داده، عرضه یک مدل 12 اینچی از MacBook توجیه زیادی دارد. برای مثال پردازشگر M1 بدون هیچ مشکلی در MacBook Air 2021 و مدل‌های مختلف آیپد به صورت Fanless استفاده می‌شود و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. با در نظر گرفتن توان پردازشی M1، یک مک‌بوک کوچک و سبک می‌تواند مورد توجه ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان قرار بگیرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما