بنچمارک گیک‌بنچ ۶ به همراه پشتیبانی بهتر از دستگاه‌های مدرن معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت پرایمیت لبز به تازگی از نسخه جدید بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رونمایی کرده است.

بنچمارک گیک‌بنچ ۶ به همراه پشتیبانی بهتر از دستگاه‌های مدرن معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شرکت پرایمیت لبز که سازنده بنچمارک محبوب و شناخته گیک‌بنچ است؛ به تازگی از نسخه جدید این بنچمارک با نام گیک‌بنچ ۶ رونمایی کرد. به گفته این شرکت، قدرت کامپیوتر‌ها و گوشی‌ها روز به روز در حال افزایش بوده و برای سنجش آن، نیاز به روش‌های مدرن‌تری وجود دارد.

تغییرات صورت گرفته در این نسخه از گیک‌بنچ، شامل آرشیو عکس‌های بیشتر برای تست ایمپورت، نمونه‌های مدرن‌تر و بیشتر از فایل‌های PDF، انجام تست تار کردن بک‌گراوند در تماس‌های ویدیویی، اضافه شدن تست فیلتر‌های عکس در شبکه‌های اجتماعی و سنجش تشخیص اجسام توسط هوش مصنوعی می‌شوند.

در گیک‌بنچ ۶، شاهد تمرکز کمتری روی بخش تست عملکرد تک هسته‌ای پردازنده هستیم. به گفته پرایمیت لبز، در این دوره و زمانه عملکرد هسته اصلی پردازنده اهمیت چندانی نداشته و بیشتر دستگاه‌ها، با توجه به فعالیت کاربر از بخش‌های متفاوتی برای پردازش داده‌ها استفاده می‌کنند. با توجه به رشد اخیر یادگیری ماشینی، عملکرد تست‌های بخش چند هسته‌ای نیز بهبود یافته‌اند.


 

نتیجه نهایی در این نسخه از گیک‌بنچ، با سنجش عملکرد پردازنده در شرایط همانند دنیای واقعی انجام شده و دیگر همانند سابق، امتیاز تمامی هسته‌ها با یکدیگر جمع نمی‌شوند. در دنیای گوشی‌های هوشمند، مدت زیادی است که شاهد استفاده از هسته‌های اصلی پر قدرت و هسته‌های کمکی کم مصرف هستیم؛ این تکنولوژی، به تازگی وارد دنیای کامپیوتر‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز شده و نسخه‌های قدیمی گیک‌بنچ، دیگر کاربرد چندانی برای سنجش عملکرد کامپیوتر‌های جدید ندارند.

در نسخه جدید گیک‌بنچ، عملکرد تست‌های گرافیکی نیز بهبود قابل توجهی یافته و با تلاش‌های پرایمیت لبز، امکان مقایسه پلتفرم‌های متفاوت با دقت بیشتری نیز فراهم شده است. اپلیکیشن گیک‌بنچ ۶ به صورت رایگان بوده و برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS، لینوکس، مک و ویندوز منتشر خواهد شد.


 

درباره بنچمارک گیک‌بنچ ۶ چه می‌اندیشید؟ آیا برای سنجش عملکرد گوشی‌ها و مقایسه آنها، از این بنچمارک استفاده کرده و یا گزینه دیگری را به آن ترجیح می‌دهید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما