مدیرعامل انویدیا ChatGPT را مانند اختراع اولین آیفون برای AI می داند

اقتصاد ۱۰۰ -مدیرعامل انویدیا Jensen Huang به تازگی طی یک سخنرانی در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا عرضه ChatGPT را همانند اختراع آیفون در بخش گوشی‌های هوشمند تشبیه کرده و آن را فرصتی بزرگ برای هوش مصنوعی دانست.

مدیرعامل انویدیا ChatGPT را مانند اختراع اولین آیفون برای AI می داند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،از زمان عرضه ChatGPT، این تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین سر و صدای بسیار زیادی را به راه انداخته و به محبوبیت زیادی نیز در سراسر جهان دست پیدا کرده است.

انویدیا در همین حال یکی از شرکت‌های پیشتاز در بخش تکنولوژی‌های مرتبط با هوش مصنوعی است و این شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار مرتبط با AI را در دسترس قرار می‌دهد. مدیرعامل انویدیا به تازگی در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا سخنرانی کرده، و هنگامی که یکی از دانشجویان از او در مورد ChatGPT سوال کرد، او اظهارات طولانی و جالبی را در این رابطه مطرح کرد.

ChatGPT مدیرعامل انویدیا

جن سون هوانگ در همین رابطه بیان کرد که ابزار کاربری توسعه یافته توسط OpenAI در مدت زمان کم به محبوبیت بالایی رسیده و این تازه شروع این تحول است! او حتی در پاسخ عرضه ChatGPT را مانند معرفی اولین نسخه آیفون در 2007 تشبیه کرد و گفت که چت جی پی تی اساساً محاسبات کامپیوتری را دموکراتیک کرده و عرضه این تکنولوژی بزرگ‌ترین اتفاقی است که تاکنون برای هوش مصنوعی و صنعت محاسبات کامپیوتری رخ داده است.

تحلیلگران در همین راستا اعلام کردند که موفقیت ChatGPT می‌تواند به نفع انویدیا باشد و طبق گزارش‌ها، OpenAI توسعه دهندگان ChatGPT برای تامین نیازهای سخت‌افزاری این تکنولوژی جدید از نزدیک به 25,000 پردازنده گرافیکی انویدیا استفاده کرده‌اند. همین توانایی‌های سخت‌افزاری انویدیا را برای محاسبات پیشرفته و هوش مصنوعی در مقیاس بالا نشان می‌دهد و محصولات این شرکت در آینده در این زمینه می‌تواند بیشتر مورد استقبال قرار گیرند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما