کارت گرافیک ایسر Arc A770 Predator اکنون با قیمت 349 دلار در دسترس است

اقتصاد ۱۰۰ -کارت گرافیک Arc A770 16GB Predator BiFrost یک کارت گرافیک سفارشی خاص از شرکت ایسر است که به تازگی عرضه کارت گرافیک های سفارشی خود را به بازار عمومی آغاز کرده و کار خود را با کارت گرافیک‌های Arc Alchemist شرکت اینتل شروع کرده است.

کارت گرافیک ایسر Arc A770 Predator اکنون با قیمت 349 دلار در دسترس است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،این کارت گرافیک، یکی از خاص‌ترین کارت گرافیک‌های Arc A770 است، چراکه حافظه 16 گیگابایتی دارد. شرکت اینتل قرار بود نسخه 16 گیگابایتی Arc A770 را به صورت انحصاری و تحت سری Limited Edition خودش عرضه کند.

کارت گرافیک Arc A770 Predator ایسر یک جفت ورودی برق 8 پین دارد و توان حرارتی آن با 25 وات افزایش به 250 وات رسیده و فرکانس پایه آن نیز با 100 مگاهرتز افزایش نسبت به نسخه مرجع به 2.2 گیگاهرتز رسیده است. این کارت گرافیک طراحی دو اسلاته دارد و دو عدد فن خنک کننده هم دارد. البته یکی از فن‌های آن از نوع دمنده هستند و فن دیگر آن معمولی است. به علاوه، خنک کننده این کارت گرافیک به محفظه بخار هم مجهز است.

کارت گرافیک Arc A770 16GB Predator ایسر در حال حاضر در فروشگاه آمازون با قیمت 349 دلار عرضه می‌شود که درست به اندازه نسخه Limited Edition خود شرکت اینتل است. همچنین، قیمت این کارت گرافیک 13 درصد (50 دلار) نسبت به قیمت اولیه کاهش هم داشته و توسط دیگر فروشگاه‌ها – حتی فروشگاه خود شرکت ایسر هم لیست شده است.

شرکت اینتل در فاز فعلی از پروژه کارت گرافیک‌های Arc Alchemist دارد روی بهینه سازی درایورهای Arc و بهبود تجربه کاربری این کارت‌ها کار می‌کند. اینتل امسال و تا به این لحظه 4 درایور گرافیکی منتشر کرده که از هر دو شرکت انویدیا و AMD بیشتر است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما