شایعه: سونی به‌زودی همایش State of Play را برگزار خواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد شرکت «سونی» (Sony) قصد دارد به‌زودی همایشی را با نام State of Play برای طرفداران خود برگزار کند.

شایعه: سونی به‌زودی همایش State of Play را برگزار خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،شرکت‌های «مایکروسافت» (Microsoft) و «نینتندو» (Nintendo) طی دو ماه اخیر همایش‌هایی برای معرفی بازی‌های جدید خود برگزار کرده‌اند، در حالی که همچنان خبری از شرکت سونی و عناوین مورد انتظار «پلی استیشن» (PlayStation) نیست. اکنون شایعاتی منتشر شده که این شرکت قصد برگزاری همایشی ویژه برای طرفداران خود در آینده نزدیک دارد.

«جف گروب»، خبرنگار شناخته‌شده صنعت بازی‌های رایانه‌ای، در اپیزود جدید پادکست Game Mess Decides اعلام کرد سونی یک همایش جدید با نام State of Play را به‌زودی برگزار خواهد کرد. این همایش جدید سونی قرار است مختصر و بسیار جمع‌وجور باشد. خوشبختانه، ظاهرا دلیلی برای جمع‌وجور بودن این همایش وجود دارد. چون سونی به دلیل برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد PlayStation Showcase پیش از زمان مراسم E3 امسال، قصد دارد از انتشار اطلاعات گسترده‌ از محصولات جدید خود جلوگیری کند.

همایش State of Play

 

«جف گروب» به طور کامل از همایش احتمالی شرکت سونی می‌گوید:

شرکت سونی قرار است یک همایش با نام State of Play را به‌زودی برگزار کند. شرکت سونی می‌خواهد بازی‌های بیشتری را برای طرفداران خود معرفی کند. پس زیاد امیدتان را بالا نبرید. این همایش قرار است بسیار مختصر و جمع‌وجور باشد. شاید این همایش در طی یک ماه آینده یا زودتر برگزار شود. بازهم تاکید می‌کنم که این همایش کوتاه خواهد بود، چون سونی می‌خواهد یک همایش بزرگ‌تر با نام PlayStation Showcase را پیش از زمان مراسم E3 امسال برگزار کند. به نظر می‌رسد سونی به سرعت کمپین‌های بازاریابی خود را دوباره راه‌اندازی می‌کند.

«جف گروب» تاحدودی در پیش‌بینی زمان برگزاری همایش‌های صنعت گیمینگ موفق بوده است و دور از ذهن نیست که پیش‌بینی جدید او (برگزاری رویداد State of Play) نیز به حقیقت تبدیل شود. شرکت سونی تاکنون تنها زمان عرضه بازی انحصاری «مرد عنکبوتی 2» (Spider-Man 2) و چند اثر ترد-پارتی را مشخص کرده است. بنابراین، برخی از به‌روزرسانی‌ها در دستور کار سونی قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ به نظر شما چه بازی‌هایی قرار است در همایش State of Play توسط سونی رونمایی شوند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما