پهپاد DJI Mini 2 SE با حداکثر برد 10 کیلومتر، فقط 369 دلار

اقتصاد ۱۰۰ - بالاخره امروز، شرکت DJI پهپاد Mini 2 SE خود را که شایعات زیادی پیرامون آن به گوشی می‌رسید را با باری از ارتقاء‌های متفاوت نسبت به نسخه اصلی معرفی کرد.

پهپاد DJI Mini 2 SE با حداکثر برد 10 کیلومتر، فقط 369 دلار

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،جدیدترین پهپاد با طراحی کم و بیش مشابه مدل قبلی خود است و به نحوی از نظر سخت افزارهای داخلی‌های بهبود یافته است تا مبتدیان نیز بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد آنچه باید از آخرین محصول DJI انتظار داشته باشید، به پایین بروید.​

این پهپاد نسخه ارتقاء یافته سطح پایه DJI است که به یک گزینه عالی برای هر کسی که به دنبال کاوش در دسته هوایی تبدیل شده است. از نظر طراحی، پهپاد DJI Mini 2 SE از طراحی مشابه مدل قبلی خود برخوردار است. جمع و جور است و برای سفر مناسب است. در مورد قابلیت‌های جدید، Mini 2 SE اکنون با سیستم انتقال OcuSync 2.0 DJI عرضه می‌شود، به این معنی که پهپاد می‌تواند دو برابر برد Mini SE اصلی پرواز کند. این پهپاد اکنون برای تهیه ویدیو در فواصل بسیار زیاد واقعا عالی است.

در مورد عمر باتری، DJI Mini 2 SE می‌تواند با یک بار شارژ 31 دقیقه پرواز کند. البته در مقایسه با نسخه اصلی، Mini 2 SE تنها یک دقیقه زمان پرواز اضافی را ارائه می‌دهد. وزن آن کمتر از 249 گرم است که برای مسافرت و جابه‌جا کردن بسیار سبک است. علاوه بر این، به دلیل وزن آن، نیازی به ثبت پهپاد در اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده نیست، البته این مورد مورد می‌تواند در کشورهای مختلف، با هم متفاوت باشد.

از نظر دوربین، پهپاد DJI Mini 2 SE دقیقا دارای همان سنسور Mini SE است. این دستگاه دارای یک گیمبال سه محوره با سنسور CMOS 1/2.3 اینچی است که می‌تواند ویدیوهای 2.7k و عکس‌های 12 مگاپیکسلی را ضبط کند. در مجموع، پهپاد جدید DJI یک گزینه عالی برای مبتدیان است. پیشرفت عمده این بار، برد پرواز و توان کاربر در فیلم برداری دوربرد است.

اگر به فکر تهیه آن هستید هستید، پهپاد Mini 2 SE با قیمت 369 دلار عرضه خواهد شد و از ماه آینده در دسترس خواهد بود. این پهپاد با بسته نرم افزاری Fly More Combo این شرکت نیز در دسترس است که دارای باتری‌های اضافی، ملخ‌ها و یک جعبه است. البته در صورت تهیه این بسته، پهپاد برای شما 519 دلار هزینه خواهد داشت. اگر تجربه‌ی استفاده از مدل اصلی این ریز پرنده را دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما