نسخه جهانی ردمی نوت 12 شارژ 210 واتی ندارد

نسل جدید سری ردمی نوت احتمالا در سه‌ماهه اول سال 2023 معرفی خواهد شد.

نسخه جهانی ردمی نوت 12 شارژ 210 واتی ندارد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از gsm ،برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی به تازگی اعلام کرد که سری ردمی نوت 12 در اواخر ماه اکتبر و در تاریخ 27 اکتبر مصادف با 4 آبان برای بازار چین رونمایی خواهد شد. از آن سو، هنوز این برند چینی جزئیات عرضه و فروش بازار جهانی سری ردمی نوت 12 را مشخص نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام SudhanshuAmbhore اطلاعاتی را پیرامون عرضه جهانی این سری گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی به تازگی اعلام کرد که سری ردمی نوت 12 در اواخر ماه اکتبر و در تاریخ 27 اکتبر مصادف با 4 آبان برای بازار چین رونمایی خواهد شد. از آن سو، هنوز این برند چینی جزئیات عرضه و فروش بازار جهانی سری ردمی نوت 12 را مشخص نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام SudhanshuAmbhore اطلاعاتی را پیرامون عرضه جهانی این سری گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است.

برای مثال، قبلا شایعه شده بود که سری ردمی نوت 12 برای اولین بار در صنعت موبایل به شارژ 210 واتی مجهز خواهد بود ولی حالا ادعا شده است که شارژ فوق سریع 210 واتی تنها به نسخه بازار چین محدود خواهد شد و مدل‌های بازار جهانی از این شارژ فوق سریع بی‌بهره خواهند بود. در نهایت باید اشاره کرد که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند ردمی نوت 12 پرو و نوت 12 پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 1080، نمایشگر امولد، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهند برد. 

 

منبع : gsm
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما