سامسونگ از نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رونمایی کرد

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ در این نسخه محدود و گران از S23 اولترا، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الگو برداری کرده است.

سامسونگ از نسخه BMW گلکسی S23 اولترا رونمایی کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو،  سامسونگ  هر سال یک نسخه محدود ویژه از گوشی پرچمدار خود ارائه می‌کند. سال گذشته غول کره‌ای از نسخه مرسدس بنز گلکسی S22 اولترا رونمایی کرده بود و حالا به سراغ یک شرکت خودروسازی آلمانی دیگر، یعنی بی‌ام‌و ( BMW ) رفته تا گوشی  گلکسی S23 اولترا BMW M Edition  را معرفی کند.

نسخه BMW M گلکسی S23 اولترا نسبت به نسخه‌های اصلی آن کمی گران‌تر هستند به‌طوری که این دستگاه در کره جنوبی با قیمت حدود 1373 دلار فروخته می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و فقط 1000 نسخه از آن تولید خواهد شد. برای مقایسه، نسخه اصلی گلکسی S23 اولترا با همین پیکربندی رم و حافظه داخلی برچسب قیمت 1268 دلاری را به همراه دارد.

Galaxy S23 Ultra BMW M Edition

لوازم جانبی نسخه BMW گلکسی S23 اولترا

سامسونگ در این نسخه خاص از پرچمدار خود، از BMW M3 E30، اولین نسل خودروهای M3 این شرکت الهام گرفته است. این دستگاه همراه با لوازمی از جمله یک قاب با مضمون BMW، یک جاکلیدی با شش نماد قابل تعویض BMW از شش دوره مختلف، حلقه‌های گرد بی‌ام‌و که در جشن 50 سالگی این شرکت رونمایی شد و یک لوگوی فلزی «We Are M» ارائه می‌شود.

چیزهای بیشتری نیز در این مجموعه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک کمپرسور هوا با باتری با مارک BMW، جای لیوان/شارژر بی‌سیم، ساعت آنالوگ، کتاب عکس‌دار و پوستر اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران یک کوپن برای مرکز رانندگی BMW در اینچئون، کره جنوبی دریافت خواهند کرد که در آن یک مربی به آن‌ها آموزش رانندگی می‌دهد.

Previous
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Next

ناگفته نماند که گلکسی S23 اولترا BMW M Edition از نرم‌افزارهای مربوط به این برند خودروسازی مانند یک انیمیشن بوت و تم سفارشی نیز پشتیبانی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند این نسخه خاص از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را تا 13 فوریه (24 بهمن) از فروشگاه آنلاین SK Telecom پیش‌خرید کنند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما