ادغام پی دی اف خوان شرکت ادوبی با اج مایکروسافت

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت Edge چیزی بیش از پیشرفت‌های مربوط به هوش مصنوعی است، از این به بعد موتور رندر PDF Adobe Acrobat مستقیماً در این مرورگر ادغام می‌شود .

ادغام پی دی اف خوان شرکت ادوبی با اج مایکروسافت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،پس از رویداد مایکروسافت مبنی بر معرفی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به Edge و Bing با فناوری ChatGPT، شرکت Adobe نیز از همکاری با مایکروسافت برای ادغام PDF خوان محبوب این شرکت به طور مستقیم در مرورگر شرکت ردموندی خبر داد. Adobe می‌گوید که علاوه بر بهبود عملکرد و امنیت، انتخاب متن بهتر و روایت خواندن با صدای بلند را نیز به همراه خواهد داشت.

تمام این ویژگی‌ها به‌طور رایگان در PDF Reader Adobe با گزینه‌های پیشرفته‌تر مانند امکان ویرایش متن و تصاویر، تبدیل PDF به سایر فرمت‌های فایل و ترکیب فایل‌ها، اضافه شده از طریق اشتراک، در دسترس خواهند بود. این در حالی است که Acrobat Standard ماهانه 12.99 دلار هزینه دارد. همچنین مشترکین فعلی (و کسانی که برای بسته Creative Cloud هزینه پرداخت می‌کنند) می‌توانند به ویژگی‌های برتر Adobe Acrobat در خود مرورگر Edge دسترسی داشته باشند.

اشلی استیل، معاون ارشد Adobe در این رابطه گفت:

Adobe و Microsoft با آوردن استاندارد جهانی در تجربه PDF به مایکروسافت Edge و میلیاردها کاربر ویندوز در سراسر جهان، از میراث مشترک و تخصص ما در بهره‌وری استفاده می‌کنند تا گام مهمی در ایجاد کار و زندگی مدرن، ایمن و متصل بردارند. این یک واقعیت است.

ادغام PDF خوان Adobe Acrobat در Edge از مارس 2023 به صورت چند مرحله‌ای اجرا می‌شود و در آن زمان نسخه‌های جدید مرورگر برای ویندوز 10 و ویندوز 11 ارائه می‌شود.با این حال، سازمان‌هایی که دستگاه‌های مدیریت‌شده دارند، می‌توانند ابتدا ویژگی جدید را انتخاب کنند و به آن‌ها زمان بدهند تا حاصل این ادغام را آزمایش کنند. Adobe می‌گوید که راه حل فعلی مایکروسافت Edge PDF با موتور قدیمی دیگر از مارس 2024، یک سال پس از شروع ادغام PDF خوان جدید، دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

Statcounter سهم کاربران مرورگر دسکتاپ جهانی Edge را کمتر از 4.5 درصد قرار اعلام کرده، که فاصله‌ی بسیار زیادی با سهم 65 درصدی Chrome دارد. اما امروز پس از اعلام تعداد زیادی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که به محصولش (و Bing) اضافه می‌شود، مایکروسافت بسیار امیدوار است که ادغام Adobe با Edge نیز بتواند این مرورگر را برای مشتریان جذاب‌تر از پیش کند و به آن کمک کند چند کاربر دیگر را از غول غالب گوگل دور کند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما