Hogwarts Legacy رکورد پربیننده‌ترین بازی تک‌نفره توییچ را شکست

اقتصاد ۱۰۰ - در آستانه عرضه رسمی بازی مورد انتظار «میراث هاگوارتز» (Hogwarts Legacy)، این عنوان موفق شد تا رکورد بیشترین بیننده از یک بازی رایانه‌ای تک‌نفره در «توییچ» (Twitch) شد.

Hogwarts Legacy رکورد پربیننده‌ترین بازی تک‌نفره توییچ را شکست

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،بازی مورد انتظار استودیوی «آوالانچ» (Avalanche Software)، در حالی موفق به جذب 1.3 میلیون بیننده در پلتفرم Twitch شد که اکنون تنها کاربرانی قابلیت انجام این بازی را دارند که نسخه‌ی Deluxe (با دسترسی زودهنگام سه‌روزه) را خریداری کرده‌اند. پیش از بازی Hogwarts Legacy، رکورد بیشترین بیننده از یک بازی رایانه‌ای تک‌نفره در «توییچ»، از آن بازی Cyberpunk 2077 با 1.15 میلیون بیننده در سال 2020 بود.

به گزارش وب‌سایت Twitchtracker، بازی Hogwarts Legacy اکنون به پانزدهمین عنوان پربیننده در پلتفرم Twitch تبدیل شده است. بسیاری از عناوین پربیننده این پلتفرم متعلق به بازی‌های آنلاین است. البته لازم به ذکر است که تعداد قابل‌توجه‌ای از بازدیدکنندگان Hogwarts Legacy که باعث دستیابی به این رکورد شده‌اند، به لطف کمپین Twitch Drops جذب شده‌اند که افراد با شرکت در آن می‌توانستند پنج آیتم متفاوت درون بازی مذکور را به دست آورند.

Hogwarts Legacy توییچ

به گفته‌‌ سازنده SteamDB، این بازی در حال حاضر بیش از 214 هزار بازیکن دارد و با انتشار رسمی آن در روز جمعه این هفته، انتظار می‌رود تعداد استریم Hogwarts Legacy افزایش یابد. بازی Hogwarts Legacy در تاریخ 10 فوریه 2023 (21 بهمن 1401) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر خواهد شد. نسخه‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) این بازی در روز 4 آوریل 2023 (15 فروردین 1402) و نسخه‌ی «نینتندو سوییچ« (Nintendo Switch) آن نیز در تاریخ 25 ژوئیه 2023 (3 مرداد 1402) قابل دریافت خواهند بود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما