قابلیت‌های جدیدی به بخش «استتوس» واتس‌اپ اضافه می‌شوند

اقتصاد ۱۰۰ -واتس‌اپ به تازگی اعلام کرده که قصد افزودن قابلیت‌های جدیدی به بخش «استتوس» را داشته که بین کاربران، با نام «استوری» نیز شناخته می شود.

قابلیت‌های جدیدی به بخش «استتوس» واتس‌اپ اضافه می‌شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،پیام رسان محبوب واتس‌اپ در امروز اعلام کرده که قصد افزودن ویژگی‌های جدیدی به بخش «استتوس» یا همان وضعیت کاربر را داشته که با نام «استوری» نیز شناخته می‌شود. به گفته واتس‌اپ، این آپدیت در حال انتشار برای کاربران بوده و تا هفته‌های آتی، این قابلیت‌ها در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار می‌گیرند.

این آپدیت جدید، به کاربران اجازه داده تا پیغام‌های صوتی حداکثر ۳۰‌ ثانیه‌ای را به عنوان «استتوس» ثبت کرده و با مخاطبین خود در اشتراک بگذارند. واتس‌اپ همچنین به کاربران اجازه داده تا برای هر «استتوس» تنظیمات خاصی را اعلام کنند و برای مثال، آن را برای افراد خاصی از مخاطبین خود منتشر کنند.

قابلیت واکنش به «استتوس»‌ها نیز اضافه شده که پیش‌تر در شبکه اجتماعی اینستاگرام و بخش «استوری‌ها» شاهد آن بودیم. کاربران می‌توانند تا با سوایپ رو به بالا و انتخاب یکی از ۸ ایموجی دیده شده؛ به «استتوس» مخاطبین خود واکتش نشان دهند. ضمنا، امکان واکنش به «استتوس» با ارسال پیغام‌های متنی، پیام صوتی و استیکر‌ نیز وجود دارد.

دایره نمایش داده شده در اطراف عکس پروفایل کاربرانی که «استتوس» منتشر کرده‌اند؛ تغییراتی کرده و در لیست چت‌ها، لیست افراد فعال در گروه و همچنین بخش مخاطبین قابل مشاهده است. در نهایت، امکان پیش نمایش لینک‌ها نیز به «استتوس‌ها» اضافه شده و کاربران می‌توانند تا پیش از کلیک کردن روی یک لینک درون «استتوس»، نگاهی به محتوای آن بیاندازند.

درباره ویژگی‌های جدید پیام‌رسان واتس‌اپ چه می‌اندیشید؟ آیا «استتوس» یا همان «استوری» در یک پیام‌رسان کاربردی بوده یا عقیده دارید که بیشتر به درد شبکه‌های اجتماعی می‌خورد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما