استفاده سایت‌های خبری از چت بات ChatGPT برای تولید محتوا

اقتصاد ۱۰۰ - با گسترش انفجاری چت بات ChatGPT سایت‌های خبری به سوی تولید محتوا در حرکتند و وب سایت Buzzfeed در این زمینه پیشگام شده است.

استفاده سایت‌های خبری از چت بات ChatGPT برای تولید محتوا

به گزارش گروه دانش و  فناوری به نقل از وال استریت ژورنال، البته این سایت اعلام کرده است که از AI API عرضه شده توسط OpenAI و نه خود ChatGPT برای ایجاد برخی از محتوای خود استفاده کرده و خواهد کرد.

جونا پرتی مدیر Buzzfeed در یادداشتی گفت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را که هنوز در مرحله تحقیق و توسعه است، به بخشی از تجارت اصلی خود تبدیل می‌کنند.

پرتی گفت: "برای روشن شدن، ما شاهد پیشرفت‌هایی در هوش مصنوعی هستیم که عصر جدیدی از خلاقیت را آغاز کرده و انسان‌ را قادر می‌سازد تا خلاقیت را به روش‌های جدید مهار کرده و فرصت‌ها و برنامه‌های نامحدودی ایجاد کنند. در انتشارات، هوش مصنوعی می‌تواند هم برای تولید کنندگان محتوا و هم برای مخاطبان مفید باشد، ایده‌های جدید را برانگیخته و مخاطبان را به ایجاد مشترک محتوای شخصی‌شده دعوت کند."

گفتنی است در مقایسه با سایت های خبری معمولی، Buzzfeed برای جوانان به دلیل تست‌های مختلف در اینترنت مشهور است. این سایت از فناوری هوش مصنوعی OpenAI برای کمک به ایجاد سؤالات آزمون مرتبط در وب سایت استفاده می‌کند. این به ویراستاران کمک می‌کند تا ایده‌های بهتری پیدا کنند.

ربات هوش مصنوعی ChatGPt توسط OpenAI راه اندازی شده و قادر است به سرعت مقالات، داستا، شعر و حتی کدها را مطابق با نیاز کاربر تولید کند.

همچنین قادر است به سوالات مختلف پاسخ دهد و به دلیل حجم شگفت انگیز اطلاعات و کامل بودن پاسخ‌ها به صورت ویروسی میان کاربران اینترنت پخش شده و محبوب شد.

به همین دلایل سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری مایکروسافت روی OpenAI ارزش این برند را یک شبه به ۲۹ میلیارد دلار افزایش داد.

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما