اولین اس اس دی PCIe 5.0 عرضه شده در بازار، با قیمت 385 دلار

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت CFD Gaming یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اس اس دی‌هایی که سرعت خوانش اطلاعات 10 گیگابایت بر ثانیه داشتند را معرفی کرد.

اولین اس اس دی PCIe 5.0 عرضه شده در بازار، با قیمت 385 دلار

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،اینطو که به نظر می‌رسد، عرضه درایو 2 ترابایتی این سری با یک تاخیر 2 ماهه بالاخره در ژاپن آغاز شده است، اما فقط نسخه 2 ترابایتی و خبری از نسخه‌های 1 و 4 ترابایتی این سری درایوها نیست.

قیمت نسخه 2 ترابایتی این اس اس دی PCIe 5.0 حدوداً 50,000 ین (معادل 385 دلار) است، منتهی قیمت بازار ژاپن شامل مالیات هم می‌شود و قیمت این درایو در بازار ایالات متحده حدود 350 دلار است. با این حساب، قیمت این اس اس دی تقریباً 13 درصد از اس اس دی پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی 990PRO با رابط PCIe 4.0 بیشتر است.

شرکت CFD Gaming یک شرکت تولیدکننده درایو ذخیره‌سازی است که فقط در بازار ژاپن فعالیت می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌ای برای عرضه درایوهایش به بازار جهانی دارد یا خیر. به هر حال چیزی که می‌توانیم بگوییم عرضه اولین اس اس دی PCIe 5.0 به بازار مصرفی بالاخره آغاز شده است و نسبت به درایوهای نسل قبل، 10 تا 15 درصد هم افزایش قیمت دارد.

اگر دقت کرده باشید، این اس اس دی یک هیت سینک بزرگ هم دارد. شرکت CFD تأیید نکرده که این درایو بدون هیت سینک به صورت امن قابل استفاده هست یا خیر، ولی این شرکت توصیه کرده که کیس کامپیوتر میزبان این درایو، گردش هوای کافی برای خنک کردن آن داشته باشد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما