اعلام جزئیات و تغییرات گسترده فصل جدید وارزون 2 توسط Infinity Ward

اقتصاد ۱۰۰ -اینفینیتی وارد به تازگی با ارائه جزئیات جدید تایید کرده که فصل دوم بازی وارزون 2 و Modern Warfare II قرار است با تغییرات گسترده در بخش لوت، Loadout و موارد دیگر، نزدیک به 2 هفته دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

اعلام جزئیات و تغییرات گسترده فصل جدید وارزون 2 توسط Infinity Ward

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،Infinity Ward در یک پست وبلاگی جدید جزئیات را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که آپدیت فصل دوم قرار است باگ‌های کلی بازی، بهینه سازی صدا و تعادل سلاح‌ها را به ارمغان بیاورد و علاوه بر این‌ها، ویژگی‌های جدید و تغییراتی را نیز در گیم پلی در دسترس قرار می‌دهد.

یکی از تغییرات اعلام شده شامل قرارگیری یک به یک بازیکنان در Gulag می‌شود و توسعه دهنده بازی اذعان کرد که با این تغییر، بازیکنان می‌توانند به سبک وارزون قبلی و کنترل پرچم و درگیری یک به یک در این بخش برای پیروزی تلاش کنند.

فصل دوم وارزون 2 همچنین قرار است به حذف کوله پشتی گیمرها پس از مرگ در بازی برای لوت کردن توسط دیگران پایان دهد و لوت‌ها و تجهیزات پلیرها پس از کشته شدن آن‌ها برای غارت بر روی زمین خواهد ماند، اینفینیتی وارد همچنین جزئیات دیگر را در خصوص کوله پشتی در بازی اعلام کرده و اذعان کرده که کوله پشتی‌های سایز متوسط و بزرگ را حذف خواهد کرد و هر بازیکن قرار است با کوله پشتی یکسان به مبارزه بپردازد.

جزئیات وارزون 2 فصل دوم

استودیو توسعه دهنده در همین راستا اظهار کرده که حذف کوله پشتی‌های سایز بزرگ و متوسط بر انبار کردن زیاد تجهیزات و Revive Kit پایان خواهد داد. یکی دیگر از تغییرات عمده قرار است در بخش Plate ها باشد و همه گیمرها قرار است به جای 2 پلیت، با 3 پلیت بازی را شروع کنند. با این حال مشخص نیست که بخش DMZ نیز شامل این تغییر می‌شود یا خیر اما شاید بتوان انتظار افزایش Armor Plate از 1 به 2 را داشت.

برخورداری از سلاح‌های ارزان‌تر، افزایش پول نقد از لوت‌ها نیز قرار است از دیگر تغییرات فصل دوم باشد. وارزون 2 همچنین با آمدن فصل جدید قرار است تغییرات گسترده‌ای را در بخش دسترسی به Loadout ایجاد کند و همچنین در همین رابطه گفته شده که قیمت Loadout Drop قرار است کاهش یابد و گستردگی آن‌ها نیز قرار است در مپ در اولین شروع حرکتی گاز و ششمین شروع حرکتی گاز افزایش یابد. فصل دوم وارزون 2 قرار است در 26 بهمن در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما