طراحی وان پلاس پد رسما تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - وان پلاس دیروز با انتشار تیزری طراحی اولین تبلت خود را به نمایش گذاشت.

طراحی وان پلاس پد رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناری به نقل ازجی اس ام ،وان پلاس قرار است در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن از اولین تبلت خود موسوم به وان پلاس پد رونمایی کند. در این رویداد همچنین دیگر محصولات این برند مانند وان پلاس 11R، وان پلاس کیبورد و تلویزیون ۶۵ اینچی Q2 Pro نیز معرفی خواهند شد. در حال حاضر، وان پلاس مشخصات و جزئیات فنی تبلت خود را منتشر نکرده است ولی این برند دیروز با انتشار تیزری در وبسایت شعبه هندی خود از طراحی وان پلاس پد پرده‌برداری کرد. شایان ذکر است طراحی نمایش داده شده در این تیزر با طراحی موجود در رندرهای قبلی وان پلاس پد کاملا مطابقت دارد. 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، در حاشیه بالای نمایشگر وان پلاس پد ناچ حفره دوربین سلفی جای گرفته است. به علاوه، پنل پشتی این تبلت میزبان ماژول دایره‌ای شکل دوربین است و لوگوی این برند چینی نیز در مرکز پنل پشتی قرار گرفته است. قبلا انتظار می‌رفت وان پلاس پد به عنوان نسخه ری‌برند شده اوپو پد و یا اوپو پد ایر روانه بازار شود ولی حالا که طراحی متفاوت این تبلت تایید شده است، به نظر می‌رسد وان پلاس پد یک تبلت کاملا جدید باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد وان پلاس در طی مکاتبه‌ای که با وبسایت فناوری TechRadar داشته است اعلام کرده است که رنگ سبز وان پلاس پد با نام Halo Green روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد رنگ سبز این تبلت خاص‌ترین نسخه آن باشد. البته وان پلاس هیچ اشاره‌ای به دیگر رنگ‌بندی‌های تبلت جدید خود نکرد و مشخص نیست وان پلاس پد در چه رنگ‌های دیگری عرضه می‌شود.این وبسایت همچنین تایید کرد که بدنه وان پلاس پد از جنس آلومینیوم خواهد بود و از فریم‌های خمیده بهره خواهد برد که در دست گرفتن تبلت برای مدت طولانی را آسان خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما