سری گلکسی اس ۲۳ به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - سری پرچمدار سامسونگ به اولین سری گوشی‌های هوشمند بازار بدل خواهد شد که با نسل جدید محافظ گوریلا گلس روانه بازار می‌شود.

سری گلکسی اس ۲۳ به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناری به نقل ازجی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، سامسونگ جزو اولین برندهایی بود که از محافظ گوریلا گلس ویکتوس در گوشی‌های خود بهره برد. پس از آن، سری گلکسی اس ۲۲ نیز اولین سری گوشی‌های بازار بود که از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس برخوردار است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد تاریخ دوباره تکرار خواهد شد چرا که گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا به اولین گوشی‌های بازار با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ بدل خواهند شد. 

مقام ارشد بازاربایی بخش گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ با انتشار یک اعلامیه رسما اعلام کرد که سری گلکسی اس ۲۳ به محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز خواهد بود. این مقام مسئول ضمن اعلام همکاری گسترده با شرکت سازنده گوریلا گلس یعنی کورنینگ، اذعان داشت سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ به لطف این محافظ جدید از استحکام بسیار خوبی بهره خواهد برد و مقاومت بالایی در برابر صدمات مختلف از خود نشان خواهد داد. برند کورنینگ نیز در طی یک اعلامیه جداگانه ضمن تقدیر از سامسونگ تایید کرد نسل جدید سری گلکسی سامسونگ (سری گلکسی اس ۲۳) از محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد براساس آنچه کورنینگ اعلام کرده است، محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ با تمرکز ویژه بر مقاومت در برابر سقوط توسعه داده شده است به طوریکه این شرکت ادعا می‌کند گوشی مجهز به این محافظ در برابر سقوط از ارتفاع یک متری به روی بتن و ارتفاع دو متری به روی آسفالت مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. به علاوه، گوریلا گلس ویکتوس ۲ مقاوت بسیار بالایی در برابر خط و خش خواهد داشت. گوریلا گلس ویکتوس ۲ همچنین یک محصول دوستدارد طبیعت است چرا که ۲۲ درصد از مواد به کار رقته در آن شامل مواد بازیافتی می‌شود. به مانند گوریلا گلس ویکتوس پلاس در سری گلکسی اس ۲۲، گوریلا گلس ویکتوس ۲ نیز هر دو پنل پشتی و جلویی سری گلکسی اس ۲۳ را خواهد پوشاند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما