مسدودسازی و محدودیت شدید نصب اپ های قدیمی در اندروید 14

اقتصاد ۱۰۰ -طبق آخرین گزارش‌ها گوگل با اندروید 14 قرار است نصب اپ های قدیمی را مسدود کند و محدودیت های دشواری در این خصوص پیاده‌‎سازی کند.

مسدودسازی و محدودیت شدید نصب اپ های قدیمی در اندروید 14

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،در طول چند سال گذشته گوگل حداقل در چند نسخه اخیر اندروید سعی کرده تغییرات اندک و جزئی را در بخش رابط گرافیکی ارائه دهد و به عنوان مثال می‌توان در همین رابطه اندروید 12 و 13 را نام برد که با تغییرات جزئی در بخش رابط گرافیکی، بیشتر در بخش‌های سیستم عامل، امنیت و همچنین ویژگی‌های جدید دیگر تمرکز کرده است.

با این حال با عرضه آرام اندروید 13 صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد اندروید 14 شروع شده و در همین رابطه به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد نصب و استفاده از اپ‌های قدیمی را در این نسخه بسیار بیشتر از قبل محدود کند.

طبق مشاهده‌های 9to5Google گوگل با عرضه اندروید 14 در نظر دارد عملکرد اپ‌های قدیمی را در این نسخه به شدت محدود و دشوار کند و در همین راستا تغییراتی در کد منبع اندروید 14 مشاهده شده که بر اساس آن گفته شده که قرار است اجرای کلی اپ‌‎های قدیمی در این نسخه از اندروید مسدود شود.

اندروید 14 محدودیت اپ

این اقدام گوگل کاملا تعجب آور نیست و این شرکت همیشه از توسعه دهندگان خواسته تا از آخرین API ها و قابلیت‌های موجود در آخرین نسخه اندروید برای توسعه اپ‌های خود استفاده کنند. محدودیت برای نصب اپ در این خصوص نیز در نسخه‌های کنونی اندروید برای برخی اپ‌های قدیمی وجود دارد اما ظاهرا Google با اندروید 14 در نظر دارد به کلی این App ها را مسدود کند.

گوگل پلی نیز همچنین قرار است با عرضه اندروید 14 همه برنامه‌ها را ملزم به استفاده از حداقل اندروید 12 کند و بخشی از دلیل این نیز همانطور که گزارش شده امنیتی است و گوگل می‌خواهد اطمینان حاصل کند که انتشار بدافزارها در نسخه‌های قدیمی‌تر تا حد ممکن کاهش یابد. طبق خبرها، گوگل همچنین در نظر دارد که قوانین سختگیرانه‌تری برای دریافت و نصب اپلیکیشن‌های قدیمی خارج از گوگل پلی که به روش‌های sideloading معروف است پیاده کند.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما