عرضه حالت مولتی پلیر هاردکور با آمدن فصل دوم Modern Warfare 2

اقتصاد ۱۰۰ -اینفینیتی وارد توسعه دهنده بازی Modern Warfare 2 به تازگی تایید کرده که همراه با ارائه فصل دوم از این بازی، قرار است.

عرضه حالت مولتی پلیر هاردکور با آمدن فصل دوم Modern Warfare 2

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،Mode هاردکور (Hardcore) برای مهیا کردن یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز و سخت همراه با زمان کشتن بسیار سریع و غیرفعال‌سازی HUD را در دسترس قرار دهد.

توسعه دهنده در ادامه اذعان کرد که فصل دوم شامل محتوای کاملا جدید برای مدرن وارفر 2 و بازگشت حالت Resurgence و مپ کوچک و جدید برای این حالت در وارزون 2.0 می‌شود. در همین راستا همچنین قرار است علاوه بر حالت هاردکور، رتبه‌بندی‌ها نیز به Modern Warfare 2 بازگردد و علاوه بر این، نقشه جدید مولتی پلیر، مدهای جدید و همچنین سلاح‌های جدید نیز قرار است در این بازی با آمدن فصل 2 ارائه شود.

در همین رابطه انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد فصل 2 این بازی در اواخر این هفته از طریق یک پست وبلاگی اطلاع رسانی شود و همانطور که گفته شده نیز ظاهر وارزون 2 قرار است با تغییرات هیجان انگیز مربوط به gulag که احتمالا پلیرها یک به یک در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سیستم لوت و loadout جدید همراه باشد.

هاردکور Modern Warfare 2

در همین راستا گفته شده که جزئیات ظاهری و مپ‌های فصل دوم وارزون نیز در ماه دسامبر لو رفته است. طبق گزارش‌ها فصل 2 قرار است با مپ چندنفره Castle که در واقع در Call of Duty World at War و همچنین ریمستر Call of Duty Vanguard بود عرضه خواهد شد.

ارائه رتبه بندی پلیرها نیز قرار است بر رقابت آن‌ها بیافزاید و همچنین جوایزی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است. فصل دوم وارزون قرار است در 26 بهمن عرضه شود و احتمالا همراه با عرضه فصل دوم مدرن وارفر 2 نیز خواهد بود.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما