ساخت فیلم کوتاه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا، توسط برنده اسکار

اقتصاد ۱۰۰ - چارلی کافمن، برنده اسکار، یک فیلم کوتاه با دوربین اس 22 اولترا سامسونگ فیلمبرداری کرده است.

ساخت فیلم کوتاه با دوربین گلکسی اس 22 اولترا، توسط برنده اسکار

به گزارش گروه دانش و فناوری و نقل ازسخت افزارمگ ،البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی افتاده است و پیش از این نیز، فیلم‌های متنوع و کلیپ‌های تبلیغاتی زیادی با استفاده از گوشی‌های هوشمندی از نوکیا گرفته تا آیفون ساخته شده است. سامسونگ نیز اخیراً چند ترفند تبلیغاتی مشابه انجام داده است، از جمله فرصتی که به ملی بابی براون، ستاره‌ی سریال «Strange things» داده بود تا مدت کوتاهی پس از عرضه سری گلکسی اس 22 در اوایل سال 2022، اولین کارگردانی خود را انجام دهد.​

با اکران این فیلم کوتاه ساخته شده با دوربین اس 22 اولترا، باز هم این دوربین پیشرفته در کانون توجه قرار گرفته خواهد گرفت، و اگرچه زمان بندی عرضه آن کمی عجیب به نظر می‌رسد و همراه با خانواده‌ی قدرتمند اس 23 و دوربین 200 مگاپیکسلی S23 Ultra رسما معرفی شد و ممکن است باعث شود که نام این فیلمساز که قصد دارد از حداکثر توانایی دوربین این گوشی استفاده کند در حاشیه قرار بگیرد.

بله، چارلی کافمن کمی بیشتر از میلی بابی براون در پشت دوربین‌های (معمولی) تجربه دارد، زیرا برای نوشتن فیلمنامه اصلی «Eternal Sunshine of the Spotless Mind» در سال 2005 و کارگردانی فیلم تحسین‌شده «Anomalisa» و «I’m Thinking of Ending Things» در یک دهه گذشته برنده جایزه اسکار شده است.

با توجه به فیلم‌شناسی او که شامل نوع التقاطی و غیر متعارف می‌شود، احتمالاً هرگز انتظار نمی‌رفت که کافمن را در حال کارگردانی یک آگهی تبلیغاتی سامسونگ باشد. به همین دلیل است به نظر می‌رسد که فیلم «Jackals & Fireflies» هیچ شباهتی به چیزی که قبلاً از یک دستگاه تلفن همراه دیده‌ایم نباشد، حداقل می‌توان این طور تصور کرد که با وجود چنین نامی با یک فیلم کوتاه تبلیغاتی خاص رو به رو خواهیم شد.

البته در نهایت این اثر را می‌توان یک فیلم کوتاه مناسب برای هدف تبلیغاتی آن در نظر گرفت که چارلی کافمن بدون شک به آن اعتقاد دارد و با همکاری فیلمبردار فیلم‌های بلندی مانند «Blonde» و «BlacKkKlansman»، اطمینان حاصل کرده است که دیدگاه منحصربه‌فرد او به‌طور دقیق و در اختیار عموم قرار می‌گیرد و هیچ چیز را از قلم نخواهد انداخت. اما اینجا فقط با یک گوشی گلکسی اس 22 آلترا تنها طرف نیستیم و در کنار این گوشی یک سری تجهیزات حرفه‌ای اضافی و نرم افزار ویرایش حرفه‌ای را نیز خواهیم داشت.

متأسفانه، فیلم کوتاه «Jackals & Fireflies» هنوز اکران نشده است، و تاریخ انتشار رسمی آن نیز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما هر دو تریلر 30 ثانیه‌ای و ویدیوی 100 ثانیه‌ای پشت صحنه منتشر شده از آن کاملاً امیدوار کننده و مثبت به نظر می‌رسند. اگر قبل از بازگو کردن داستان پشت پرده‌ی این فیلم، ویدیوهای مربوط به آن را به کسی نشان دهید، به هیچ وجه متوجه نخواهد شد که این فیلم با یک گوشی هوشمند فیلم برداری شده است نه یک دوربین فیلم برداری حرفه‌ای.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما