از مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید چه انتظاراتی می‌رود

اقتصاد ۱۰۰-با توجه به خبرهایی مبنی بر معرفی نسل جدید مک بوک پروهای اپل، قرار است ببینیم این دستگاه‌ها چه ویژگی‌های جدیدی را به همراه خواهند داشت.

از مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید چه انتظاراتی می‌رود

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،پس از گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی اپل برای معرفی محصول در امروز یا حداقل هفته جاری، و انتشار اطلاعات یک مک بوک پرو منتشر نشده در پایگاه داده نظارتی کانادا، به نظر می‌رسد که مدل‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی قریب‌الوقوع است.

انتظار می‌رود یکی از ویژگی‌های کلیدی مدل‌های بعدی مک بوک پرو، تراشه‌های M2 Pro و M2 Max به منظور عملکرد سریع‌تر باشد. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ هم اخیرا گفت که این تراشه‌ها بهبودهای عملکرد سیستم را نسبت به مدل‌های فعلی ارایه خواهد داد.


 

محدوده فرکانس بی‌سیم ذکر شده در پرونده رگولاتوری کانادا نشان می‌دهد که مک بوک پروهای جدید از وای فای نسخه 6E پشتیبانی می‌کنند که وای فای را تا باند ۶ گیگاهرتز برای پهنای باند بیشتر، سرعت‌های بالاتر و البته تاخیر کمتر گسترش می‌دهد. مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی فعلی از وای فای 6 استاندارد برخوردار است که به باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز محدود می‌شود.

شایعه شده است که مدل‌های جدید مک بوک پرو به رم با پهنای باند بسیار بالا و سرعت بالا مجهز شده‌اند، اما جزییات آن مشخص نیست. بر اساس گزارش‌ها، این امکان وجود دارد که مک بوک پروهای جدید با آخرین مدل رم LPDDR5X سامسونگ تا حدود ۳۳ درصد افزایش پهنای باند و تا ۲۰ درصد مصرف انرژی کمتر داشته باشند.

مینگ چی کو تحلیلگر معتبر و مارک گورمن افشاگر محصولات اپل، هر دو اظهار کرده‌اند که مدل های جدید مک بوک پرو هیچ تغییری را در قسمت طراحی خارجی تجربه نخواهند کرد. البته این موضوع آنچنان هم تعجب‌آور نیست، زیرا اپل در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰)، مک بوک پروهای سطح بالا را با پورت‌های بیشتری مانند HDMI و مگ سیف، ناچ بالای نمایشگر، یک صفحه کلید کاملا مشکی و موارد دیگر به طور کامل دوباره طراحی کرد. با توجه به اینکه به طور معمول چند نسل طول می‌کشد تا اپل طراحی مک بوک را تغییر دهد، بنابراین بعید است که در مدل‌های امسال شاهد طراحی متفاوتی باشیم.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما