انتشار نتایج اولیه و بسیار مطلوب DirectStorage در GPU های رایج

چند ماهی می‌شود که مایکروسافت API جدید گیمینگ خود یعنی DirectStorage را معرفی و تبلیغ کرده است و ردموندی‌ها با عرضه آن وعده عملکرد سریع‌تر گیمینگ در کامپیوترهای پشتیبانی کننده از NVMe SSD را داده‌اند

انتشار نتایج اولیه و بسیار مطلوب DirectStorage در GPU های رایج

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزارمگ ،با این حال به تازگی قبل از عرضه رسمی این ویژگی بنچمارک هایی از آن منتشر شده که نشان دهنده افزایش قابل توجه سرعت انتقال است.

در همین رابطه تست‌های PC نشان می‌دهد API جدید DirectStorage مایکروسافت می‌تواند به NVMe SSD ها کمک بکند که داده‌های گیمینگ را بسیار سریع‌تر از SATA SSD ها لود کنند. این تکنولوژی جدید همچنین مزایای بسیار زیادی را با پشتیبانی از قابلیت فشرده سازی مبتنی بر GPU نسبت به CPU ارائه می‌دهد.

وب سایت pcgameshardware نسخه آزمایشی دایرکت استورج را در درایوهای ذخیره‌سازی SATA SSD ،PCIe 3.0 NVMe SSD و PCIe 4.0 NVMe مقایسه کرده و علاوه بر این‌ها مقایسه قابلیت رفع فشرده سازی بین سه پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7900 XT ،Intel Arc A770 و Nvidia GeForce RTX 4080 و پردازنده مرکزی 5.2 گیگاهرتزی اینتل Intel i9-12900K نیز صورت گرفته است.

بنچمارک مایکروسافت DirectStorage

نمودار منتشر شده در این خبر نیز نرخ انتقال هر قطعه سخت‌افزاری را بر حسب گیگابایت بر ثانیه نشان می‌دهد. همانطور که می‌تواند دید عملکرد NVMe SSD ها چندین برابر سریع‌تر از SATA SSD ها بوده و محصولات مبتنی بر PCIe 4 برتر جزئی نسبت به PCIe 3 داشته‌اند.

با این حال یک از نکات عجیب در این بنچمارک ها عملکرد خیره کننده پردازنده گرافیکی اینتل A770 در تمام تست‌های پشتیبانی کننده از مایکروسافت DirectStorage نسبت به دیگر قطعات است. در این چارت منتشر شده می‌تواند سرعت و تفاوت بین فشرده سازی مبتنی بر CPU و GPU را با کمک دایرکت استورج مایکروسافت مشاهده کرد. این تست‌ها نتایج بسیار امیدوارکننده را برای سخت افزار خارج از تست‌های مایکروسافت نشان می‌دهد و علاوه بر این نشان دهنده عملکرد بسیار مطلوب NVMe SSD نسبت به SSD های ساتا است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما