اپلیکیشن اپل استور به یک ویژگی جالب مجهز خواهد شد

خبرنگار بلومبرگ گزارش داده که قرار است برنامه اپل استور، یک ویژگی واقعیت افزوده را دریافت کند که با استفاده از آن بتوان با اشاره به سمت هرکدام از محصولات، اطلاعات مربوط به آنها را دریافت کرد.

اپلیکیشن اپل استور به یک ویژگی جالب مجهز خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ، نسخه بعدی اپلیکیشن اپل استور یک ویژگی واقعیت افزوده جالب خواهد داشت که به مشتریان امکان می‌دهد تا آیفون خود را به سمت یک محصول مانند مک در فروشگاه اپل نشان دهند و بلافاصله اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و مشخصات آن محصول روی صفحه نمایش خود دریافت کنند.

گورمن که این اظهارات را در نسخه جدید خبرنامه خود عنوان کرده، گفته که اپل حداقل از سال ۲۰۲۰ روی این ویژگی در حال کار بوده و در ماه‌های اخیر در فروشگاه‌هایش آن را آزمایش کرده است، اما مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به بهره‌برداری عمومی می‌رسد. او گفته که اپل قصد دارد یک API همراه را برای توسعه دهندگان منتشر کند تا فروشگاه‌های خرده فروشی دیگر نیز بتوانند از این ویژگی استفاده کنند.

مارک گورمن با اشاره به تمرکز اپل روی هدست واقعیت ترکیبی خود، اضافه کرده که اگر این سرویس در آینده نزدیک عرضه شود، یکی از مهم‌ترین سرویس‌های راه اندازی شده مرتبط با واقعیت افزوده اپل تا به امروز خواهد بود که استفاده از هدست مورد انتظار اپل را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

انتظار می‌رود که هدست واقعیت ترکیبی اپل، در بهار امسال و احتمالا پیش از رویداد توسعه دهندگان (WWDC) معرفی شود.

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما