نقشه اپل به زودی به چیزی فراتر از نقشه تبدیل خواهد شد

مدیر خدمات اپل امروز از سرویسی رونمایی کرده که کاربران اپل می‌توانند با استفاده از نقشه‌ها، انواع و اقسام خدمات را دریافت کنند.

نقشه اپل به زودی به چیزی فراتر از نقشه تبدیل خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،کاربران نقشه‌های اپل به زودی می‌توانند به طور مستقیم در خود این برنامه از طریق کسب و کارهای موجود در این اپلیکیشن، غذا سفارش دهند، بلیط بخرند، هتل رزرو کنند، زمان‌های نمایش فیلم را ببینند، قرار ملاقلات بگذارند و بسیاری کارهای دیگر که به مرور به نقشه‌ها اضافه می شود.

ابزار رایگان «Business Connect» که امروز توسط اپل معرفی شده، به مشاغل اجازه می‌دهد تا کارت موقعیت مکانی خود را در برنامه نقشه‌های اپل به همراه برند، تصاویر و سایر اطلاعات کلیدی مانند تبلیغات ویژه یا آیتم‌های منوی فصلی در رستوران سفارشی کنند. کسب و کارها همچنین می‌توانند به کاربران اجازه دهند به اقدامات مختلفی مانند سفارش مواد غذایی از طریق Instacart، رزرو شام از طریق OpenTable، رزرو هتل در Booking.com و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

اپل می‌گوید این گزینه‌های جدید از امروز برای مشاغل در آمریکا در دسترس هستند و در ماه‌های آینده برای مشاغل کشورهای دیگر نیز در دسترس خواهند بود، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا این قابلیت در تمامی نقاط دنیا فراهم شود. کسب و کارها همچنین می‌توانند نحوه نمایش اطلاعات کلیدی در برنامه پیام‌ها، برنامه کیف پول، و رابط سیری را سفارشی کنند.

هنگامی که یک کسب و کار با اپل ایدی جدید یا موجود از قبل، وارد Buissiness Connect شود، اپل آن کسب و کار را تایید می‌کند و می‌تواند مکان‌های خود را روی نقشه علامت‌گذاری کند و با استفاده از وب سایت سلف سرویس، بروزرسانی و شخصی سازی کارت مکان خود را به صورت رایگان آغاز کند.

ادی کیو مدیر خدمات اپل گفته: «ما Business Connect را ایجاد کردیم تا به کاربران اپل در سراسر جهان، دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد مکان‌های غذا خوردن، خرید، سفر و موارد دیگر ارایه دهیم. Apple Business Connect به هر صاحب کسب و کار ابزارهایی را می‌دهد که برای ارتباط مستقیم با مشتریان نیاز دارند و کنترل بیشتری بر نحوه مشاهده و تعامل میلیاردها نفر از مردم با محصولات و خدمات آنها هر روز در اختیار دارند».

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما